Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 778 ggr
Mirjami-78
2009-12-01 01:37
0

Hemska data

Idag så la min data av. Det gick inte logga in på min sida när Anton hade "grejat" med den. Ja kan ju säga att jag inte var glad, så jag återstälde fabrikinstälningarna på datan så mycket försvan men nu fungerar den allafal och väldigt bra.

Ja detta borde jag nog ha gjort för länge sedan då hela datan har varit seg en längre tid…och nu kommer Anton inte få vara vid datan på ett tag så att han inte strular till den igen.

Hur löser ni det när era datorer strular? Jag visste inte ens till 100% vad jag gjorde men rätt gjorde jag ändåSkrattande Så tur hade jag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
2009-12-01 08:45
0

När den här datorn strular så återställer jag den till fabriksinställningarna. Varje gång jag laddat in nya foton så skickar jag dem till min mejl så att jag inte förlorar dem vid en eventuell krasch..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
2009-12-01 08:59
0

Ta i trä…min fungerar än. Men har nån annan strulat så får jag hjälp av min son som är näst intill dataexpert.

Mirjami-78
2009-12-01 17:46
0

Ja jag var inte glad igår kan jag tala om, men Anton har inte än fattat att han har dataförbud utan försöker med allt komma åt datan. Nu har jag en kod som han inte känner till.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool