Fredag 4/12
God morgon på er,
Hoppas ni sovit gott.
Idag är det fredag igen och dags för helg.
Ikväll ska jag vara chaffis åt min syster och deras vänner som ska ut. Annars blir nog dagen ganska lugn.
Ha det gott.
Kram
Min äldsta dotter fyller 26 idag.
Märklig känsla.
Så ikväll blir det tårta å paket!
Annars, jobb som vanligt.
Gråväder.
Trist.
Go morron på er alla!
Dagen igår var väl både bra o dålig. Fick ordentliga svar på röntgen iallafall.Stroken jag hade för 4 år sedan är den utlösande faktorn till epilipsin,dock vet dom inte vilken sort det är än så ska få göra eeg inom två veckor.Dom ville lägga in mig…men det går ju inte då jag har barn o djur att sköta :( Får jag ett till anfall har jag dock inget val.
Annars väntar vi på slambilen ska komma o rädda oss undan översvämmningen på toan!!! INTE KUL!!!
Tänk att det finns så goda människor på denna jord
Sonens ena dagisfröken ställde upp ock körde mig till o från sjukhuset igår! Jag är verkligen inte van att få hjälp och jag är så glad o tacksam för detta.
Ni tjejer här är lika underbara,ni lyser upp med er närvaro 

Ha en bra dag!
Hej PillanN.
Fy vad jobbigt. Och jag hoppas verkligen att du kan få hjälp med detta nu. Det finns ju medicin mot det.
Och jag hoppas med att din man stannar hemma och hjälper dej med vardagssysslorna. Att ta hand om hästar och barn är ingen lek.
Ta den hjälpen du får nu.
Varm kram till dej.

Helt otroligt vad veckorna går fort! Och jag är ju ändå arbetslös och funderar just nu på hur man ska få ihop ett liv och samtidigt jobba heltid…
Barnen är hos sin pappa den här veckan och de har just flyttat till hus och han har blivit sambo. En omställning för en känslig kille som Anton så jag har fått reda ut hans känslomässiga kaos ett par gånger den här veckan…
Ikväll ska jag ut och äta middag med ett gäng tjejer och det ska bli så skoj!
Hoppas att ni alla får en riktigt härlig fredag!
PillanN var rädd om dig…och vila allt du bara hinner mellan varven. Kan inte din man/sambo hjälpa dig med djuren och barnen. Inget roligt om du får ett anfal till…
Ja jag har varit en sväng på jobbet. Dit kom miljö och hälsåvårdsverket idag på besök….så hade en diskution med dem och det mesta verkade ok.
Ja Ibbe är på dagis och Anton ligger och snarkar. Städa ska jag lite idag ochså…så jag får lite ordening här…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
#2 Tjejer?? 
Lämnade Mathilda på dagis vid åtta och har i stort sett suttit framför datorn hela tiden letat efter företag att skicka mitt CV till. Nu ska jag hämta henne om en kvart så nu får jag väl sluta. Annars är det inte så mycket planerat idag, lite mat och kanske lite popcorn och en film med Mathilda senare ikväll. Man får ju fira att det är fredag.
Jag har fått upp Emils gardiner nu. Och vart och bytt till vinterdäck på bilen.
Vet inte om vi ska in till pappa idag.
Känns som om att jag har häcken full just nu.
Allt det praktiska innan jobbet på måndag är klart.
Behöver inte söka mer jobb nu.
Hoppas du snart får jobb med sponny.
#6 Ja Sponny….det är ju fredag igen
Här ska det med firas….Med fredasgodis och ev. hemmalagad pizza.
Idag har jag suttit heeela förmiddagen i telefonen
mellan 7.45 och 9.30 men lilla mamsen och så hann jag bara lägga på luren innan en kompis ringde (hann inte ens på toa emellan) så då blev jag sittandes med henne till kl 12:) Efter det gick Rub o jag till skoaffären o köpte nya skor till honom:)
Till lunch åt jag något jag längtat efter i flera år.. hemgjord pytt med stekt ägg! ingen av mina ungar äter det så jag får avstå jag med…
Nu är allt undanplockat och Kim dragit till fotbollsträningen så jag ska slappa framför Glamour en stund;)
Pillan: Usch och fy vad tråkigt med toastopp
Vilken snäll dagisfröken ni har:) Se till att utnyttja all hjälp du kan få! Karln din kan väl hjälpa till han med *tycker*
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann….du verkar vara en sådan där telefon "bablare" som jag är…
Ja jag kan också fastna i luren i mellan…..I flera timmar.
Snart kommer min mamma. Hon sitter just nu hos frissan och Anton är med henne så jag ska passa på att dammsuga här strax.
Pia: haha menar du? jag skulle inte överleva utan en telefon haha
fick jag ta med mig en enda sak till en obebodd ö så skulle det vara en mobil med evighetsbatteri haha
/Ingalill
Ingann…..vi kanske borde byta tel nummer…Ja ifall att vi inte får tag på dem vi söker vanligtvis så ska man ju ha "reserv" telefonvänner
Nu har jag kört syrran och de till Kalmar. De skulle gå på Wallmans salonger…det heter så va?
Min B sa med att Mustach spelar på Palace i Kalmar ikväll med…SKIT. Det hinner jag ju inte se…ska ju hämta syrran och de sen med.
De som är så bra.
Imorrn ska vi iallafall gå på bio B och jag. På 2012.
Förlåt..jag menade ju tjejer OCH killar
Pia: skrev vi inte våra nummer inne på mediskontaktsidan? har för mig det iaf;)
/Ingalill
Ingann: Ja vi gjorde nog det…..Ja vi får leta fram den och kika där…