Lördag 2009-12-05
Ja då var det helg igen då och lördag. Jag ska sova strax då jag ska upp i tid till morgonen för ska ju iväg till Ullared. Önskar er alla en underbar lördag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Hoppas du får en bra dag i Ullared Pia.
Jag håller på att tvätta lite..
Sen klockan tre kommer B och hämtar mej. Vi ska ut och äta innan bion i Kalmar. Ska bli hur kul som helst. 
Drömde konstigt innan jag vaknade. Jag drömde att jag letade efter min cykel. Kom inte på vart jag hade ställt den. Jag letade och letade men hittade inte.
När jag skulle tvätta nu så skulle jag tvätta de kläder jag ska ha ikväll med. Hittade inte de. Jag letade och letade. Till slut hittade jag de inrullat i mitt överkast på sängen.
Hahaha..betydde drömmen detta att jag skulle få leta efter mina kläder. Vad konstigt livet är ibland. 
Ha nu en bra lördag alla.
Kramen.
God morgon allesamman!
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på för något… Men det blir väl som vanligt att plocka och dona…
Hoppas Pia får en bra dag i Ullared och Mia en bra kväll i Kalmar:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God middag!
Inte mycket att göra idag av viktigheter. Det beror ju i och för sig på hur man ser det. mathilda badar just nu och efter badet har jag lovat att vi ska bygga en koja under köksbordet. Förmodligen blir det lite fika där under också. Det är inte svårt att roa en fem-åring om man själv lyckats behålla barnasinnet. 
Hoppas det vart kul på Ullared Pia och hoppas kvällen i Kalmar blir bra Mia.
Nu så är jag hemma igen…och något fattigare, men fick tag på mycket idag, men man måste ha en lista att gå efter för att komma ihåg allt. Jag hittade tom. kläder för mig själv, men han inte prova dem. Tror ändå att de kommer passa.
Mia hoppas du får trevligt med B ikväll…
Ja och hoppas ni andra får en trevlig kväll ochså.
Nu ska vi spela monopol här snart
Nu har vi spelat Monopol, och haft roligt. Ska snart få sönerna att lägga sig.
Tjoho på er.
Nu har B åkt hem..han ska upp tidigt imorrn. Men vi var och käkade buffé och sen kollade vi bio. Jättemysigt! 
Härligt Mia att ni har haft det bra.
Ikväll så fick jag reda på något mindre trevligt. Min gamla klasskamrats mamma har gått bort pga. bröstcancer.
Min gamla klasskamrat är gudmor till Anton och jag till hennes dotter.
Ja tänker just nu på flickan som jag är gudmor till och att hon har förlorad en mycket viktig person, sin mormor.
Usch Pia. Den där sjukdomen undrar man varför den finns.

Ja Mia kan bara hålla med dig!!…känner som att fler och fler går bort just pga. denna hemska sjukdom.

Säger god natt för ikväll. Orkar inte hålla mig vaken längre. Gick upp imorse vid 06.30