Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett11förhållanden
Läst 1589 ggr
Mirjami-78
0

Mogen ålder

Åren går och man blir inte yngre, men vad händer när man är i en mogen ålder? Blir det lättare att träffa någon "seriös" eller har det där någon betydelse?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Va, blir man inte yngre??? Jag som trodde jag fyllde bakåt efter 40 och nu är 36 igen Förvånad

Jag tror inte åldern har någon betydelse för hur lätt det är att träffa nån seriös… Det gäller bara att ha tur att hitta den rätte Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja det kan vara så att det gäller bara att hitta den rätta, men jag hoppas ibland på att vissa blir lite mera "torra bakom öronen" med tidenTungan ute

Tuvalu
0

För mig har det nog blivit svårare… Jag har för höga krav men jag vill inte ha någon bara för att ha någon och tänker inte sänka mina krav. Allt eller inget Tungan ute 

Fast det är inte helt sant… Mitt sista förhållande var med någon som inte hade något av det jag sökte… Men jag blev tok kär ändå. Så nu har jag lärt mig att hjärta och hjärna sällan vill samma sak Obestämd

matte-mi
0

#1 Man blir 30 sen blir man bara plus…..30++++ hehe

#3 Jag är likadan. Har för höga eller för många krav. Tror det blir värre desto längre man är singel. Och när jag väl träffar på någon som fångar mitt intresse så är jag för feg att göra nåt åt det…har nog glömt hur man gör när man flirtar haha

Mirjami-78
0

Ok, jag har nog inte riktigt än fattat då att man ska köra med att jag är 30+ för har ju rätt så nyligen hoppat över den gränsenObestämd….Men nu vet jag….Flört Så nästa gång är jag bara 30+Cool

matte-mi
0

Precis! Eller övre tonåren kan man också säga hehe. Sen att det är väldigt mycket övre hör ju inte hit Flört

Mirjami-78
0

Hi hi hi…Ja då har jag lärt mig den konsten…..Tungan ute