Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 01-föräldraskap
Läst 1073 ggr
Mirjami-78
0

När ska man hinna dejta?

När man är singel och förälder när ska man hinna dejta? Man har oftast hundra saker man ska hinna med, men samtidigt så kanske man vill försöka hitta någon ny partner… Hur får man tiden att räcka till?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Man hinner inte dejta;P När barnen växt upp till "klara-sig-själv-ålder" så skaffar man hund så man inte kan lämna hemmet ändå haha

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Min son har nått den där klara-sej-själv-åldern för länge sen.
Det är så skönt att kunna börja leva lite själv nu.

Men förstår er som har mindre barn. Och som har barnen jämt.

martdat
0

finns inte mycket tid att dejta alls, barnledig varannan helg, då ska man hinna städa o sova o allt, tar mig tid att gå ut kanske varannan månad,, hinner man inte bygga nån relation på, hehe, nä, får nog finna mig i att vara själv, nätdejta hinns med lite men man hinner ju aldrig träffa dem in real life,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mirjami-78
0

Ja jag känner med att man hinner inte dejta. Ja man ska hinna med att städa och sova m.m någon gång med när man är ledig. Ja man får vara en glad singel helt enkelt…Tills någon snubblar över en som stannar kvar fast man inte har tidTungan ute

Tuvalu
0

Eftersom jag bara har barnen varannan vecka så har jag ju en hel del egen tid… Har dejtat en del men bara varit tok kär en gång Flört

matte-mi
0

Jag hinner aldrig dejta. Jag är barnledig varannan helg men tycker inte jag hinner ändå :-(

liwa
0

Dating finns inte på kartan för mig :)

Försökte mig på nätdating men som sagt så finns det ju ändå inte tid att träffas. Kanske om båda har barn och man hittar på något ihop med barnen till att börja med.

Jag vet inte, har inte dejtat efter skilsmässan och kommer nog inte göra på ett bra tag.

Mirjami-78
0

Ja en variant kan vara att man träffas och hittar på något med barnen först så att man lär kanna varandra, för man kan göra saker ihop som bara vänner.