Söndag 6/12-09 2:a advent
Så var det söndag igen! Och jag är fortfarande vaken 
Idag ska 2 ljus tändas i staken… Och lite gott fika ska det bli:)
Ha en jättebra 2a advent!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tack för denna påminnelse Ingann….Ja jag är lite snurrig
. Har inte fattat att det redan är andra advent.
Nu ska jag krypa under täcket snart….Säger god natt
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Här kan det inte glömmas för Kim påminner mig om att baka nåt gott;)
Natti natt Pia!
/Ingalill
God morgon på er.
Ja idag är det redan 2:a Advent ja. Jösses!
Idag ska mamma och jag åka in till pappa. Han mår lite bättre nu. Men får stanna till början på veckan.
Är lite trött idag efter det roliga igårkväll..fniss..Fler sånna kvällar önskas..
Ha en bra dag alla.
Kram
God morgon….Trodde klockan var över elva när jag vaknade men så nu att hon är inte ens elva än. Ja så kan det vara ibland. Var sur på killarna igår kväll för de ville inte lägga sig. Jag gick in och la mig och sa bara god natt nu ska jag sova och får jag inte sova i detta rum går jag och sover i ett annat…..Ja tyst blev det sedan.
Go eftermiddag allihopa!
Som tur är blev denna gråmulna dag upplyst av en lite solskensflicka som kom o hälsade på =) Hon är nyss fyllda 4 år och brukar komma på helgerna för att pyssla i stallet och rida. Ska rulla o steka köttbullar i kväll,lite förberedelse inför julens mat=) Sen ikväll hade jag tänkt se en film med grabbarna"grus" här om de kan hålla sams så pass länge ;)
Ha det gott allihopa!
God kväll allihopa! Idag sov jag länge.. Ända till 10 
Har kollat lite skidor på tv och lagat/ätit middag, fläskfilé, kokta potäter och beasås:) Till kvällsfikat har Kim bakat en kaka som vi ska fylla med vaniljkräm *mums*
Ha en bra kväll allihopa!
/Ingalill
Ingann….Länge till 10…Här kan ibland klockan vara nästan tolv innan vi är uppe ur sängen
Jag är tung i huvudet, näsan rinner och värk i kroppen idag så antagligen kommer jag bli sjuk. Nu ska jag fixa iordning kilarna. Ibbe är duschat och klar bara Anton kvar som ska fixas.
Åkte upp till den lilla byn Kyrkhult där jag växte upp för lite, som Mathilda säger "julpyntning" (m.a.o. julskyltning). Och det var riktigt trevligt, min mamma jobbade och min syster och hennes pojkar kunde inte komma. Så det blev bara jag, min pappa och Mathilda. Vilket innebar att vi alla hann prata med varandra och verkligen umgås några timmar.
Nu ska jag packa verktygsväskan med färg, lim och några plastmodeller. Ska på byggmöte med IPMS Sydost i Ronneby imorgon kväll.
Pia: Du får inte bli sjuk igen nu! Bädda ner dig och kurera dig innan det hinner bryta ut för fullt… Ni har haft nog med elände nu tycker jag…
sponny: vad mysigt:) jag tycker det är jättemysigt med julskyltning på mindre platser där inte allt är så komersiellt som i storstäderna…
/Ingalill