Tisdag 8/12
Så var det tisdag igen
Idag skulle vi ha varit på bup men de ställde in pga att psykologen var hemma med sjuka barn igen.. Fick en ny tid till på torsdag så hoppas de är friska till dess 
Istället kan jag utnyttja hela tvättdagen! Det var ett tag sen då vi alltid lyckas få bup-besök just på tisdagar, men nu ska jag passa på att tvätta täcken o kuddar o sånt inför jul:)
Hoppas alla får en fin dag idag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Hej på er.
Jag är tyvärr hemma idag pga yrsel. Vaknade vid 5 och sängen snurrade som attans. Gick upp..men höll på att slå dit.
Insåg att detta inte gick att åka iväg med.
Jag har ju kristaller i örat som lossnar ibland och flyttar på sej. Då blir man sån här.
Billig fylla kan man säga.
Men det är ju så typiskt när man precis börjat jobba igen. Men jag hade vart en fara både för mej själv och andra om jag hade gett mej ut.
Nu kan jag iallafall sitta upp…men lägger jag mej ner så börjar det igen..men måste nog det för att få bort det.
Det lät inget kul Mia
Hoppas du kryar på dig!
Kramen
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Både för- och nackdelar med att jag har min egen tvättstuga, den är alltid full med kläder både rent och sånt som ska i maskin…
Obehagligt med yrsel Mia! Är det bara att vänta på att kristallerna ska hamna rätt igen då eller?
Idag har jag varit ute och fikat med en vän och hennes 7-månaders bäbis
Sen har jag beställt lite julklappar på nätet så nu är jag på gång…
Har en massa borden här hemma men ingen energi till att börja styra och ställa…
Här är det jobb som gälde hela dagen lång
Ja så nu snart får jag gå hem.
Mia….Jag vet hur det där är, för han nog det själv också. Vid ett tillfälle var hela rummet berg och dalbana så till slut kräktes jag, sedan gick det över konstigt nog. Brukar få yrsel när jag petar mig i öronen med tops
Ja vet att man ska inte göra så….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja Sanna…det är bara att vänta tills de lägger sej där de ska vara igen. Brukar rätta till sej under dagen.
Nu känner jag mej lite bättre och bättre. Men man tror man håller på att få hjärnblödning. Jag lutar alltid åt vänster när jag har detta och får hålla mej i saker för att hålla mej upprätt.
#5 Usch då,stackare:( Hoppas verkligen det går över. Vet att man kan få hjälp av sjukgymnast men det kanske du fått.
Fick idag veta att jag ska få göra EEG angående epilepsin om en vecka vilket känns väldigt bra. Kom på att jag har två fåtöljer i bambu som jag fått men glömt bort vilket var en trevlig överaskning =) Har satt dom ute i stallet så man kan sitta bekvämt och betrakta sina älskade hästar,hi hi
Lite roar de små 
PillanN Vad skönt att du ska få göra EEG. Min son fick göra det med. Kommer det vara så att du måste sova under den? Min son skulle sova under den, men det var jag istället som var på väg att somna.
Jag fick idag Svin influensasprutan och nu har jag ont i kroppen….Hoppas det kommer ge sig tills imorgon bitti.
#7 Ska iväg och ta den imorgon var det tänkt.
Annars har det inte hänt mycket idag. Pysslat med mina ersonliga brev till mina CVn. Ska köra en runda imorgon efter sprutan och lämna in på två företag i Kristianstad. Personligt möte borde ju vara ett plus tycker man. Sedan ska jag passa på att göra lite presentshopping i storstan när jag ändå är där. Fick en beställning på farmors julklapp till Mathilda så jag ska se om jag kan hitta den.
Just nu mår jag inte så där alldeles för bra. Har ont i kroppen och lite snurrig. Ska umgås med min säng snart
…Bästa lösningen nog på det hela.