Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett11förhållanden
Läst 1097 ggr
Mirjami-78
0

Vad är ok?

När man är singel är det ok att träffa/dejta flera olika….Var går gränsen, hur ärlig ska man vara om vem man träffar och hur mycket ska man berätta för de man träffar.

Om du själv skulle dejta/träffa en person lite då och då som även träffar/dejtar andra skulle du då vilja veta om detta?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jag skulle dra mig ur om min dejt hade andra dejter samtidigt… 

Skulle en kille bjuda ut mig och sedan berätta att han dejtar fler skulle jag tala om för honom att det är helt okej, men det blir ingen mer dejt med mej..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Jag dejtar själv..och alltid en i taget. Skulle jag dejta en kille som jag får reda på att han dejtar andra samtidigt så skulle jag sticka. Då kan han dejta de andra istället.

martdat
0

är man singel så är man, det är ok att träffa flera tycker jag så länge man inte har sagt något annat,,,, däremot om man datar seriöst o bestämmer att nähä, nu är det du o jag som ska ses så sluta man upp med det, men alla är olika, så tänker jag,, jag har ingen tid med ett seriöst förhållande ändå,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Mirjami-78
0

Jag skulle med dra mig ur om jag skulle få reda på att det dejtas flera på en gång. Jag tar alltid en åt gången ja när jag nu hinner dejta.

matte-mi
0

Jag instämmer. Jag dejtar också bara en åt gången. Jag hade backat om han hade dejtat fler än mig

ingann
0

martdat: det behöver ju inte vara seriöst bara för att man dejtar en i taget Flört seriöst för mig är när man börjar planera för en framtid ihop.. inte medan man dejtar:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

martdat
0

#6 jo det e ju sant,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

liwa
0

En i taget räcker för mig. Skulle bli förvirrad av att dejta fler och glömma bort vem jag pratat med om vad. Skulle kunna bli pinsamt ;)

Mirjami-78
0

#8 Samma här skulle nog inte kunna hålla isär vad jag har sagt och till vem ut av dem.

db-2
0

#9 är man ärlig behöver man inte hålla isär vad man sagt…

Mirjami-78
0

#10 Jo ärlig ska man vara helt klart, men jag man ska komma ihåg vad man redan har berättat så man slipper återupprepa sig.