Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1006 ggr
Mirjami-78
0

Förälskad

Blir man lika förälskad när man är i lite mera "mognare" ålder som när man yngre?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Ja det tror jag Glad När jag blir förälskad så känner jag mig som en fjortis och det är en underbar känsla Tungan ute

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tuvalu
0

Om man väl släpper fram sina känslor så blir man nog det. När jag träffar någon så tänker jag alldeles för mycket för att kunna njuta av känslan… Jag är så bra på att analysera sönder… Obestämd

Mirjami-78
0

Ja jag hoppas att man kan ha samma känsla när man var ung och kär, men vet inte för har inte varit kär på flera år.

matte-mi
0

#2 Känns som du beskriver mig *suck* Obestämd

Där jag jobbar nu…har inte varit där så länge. Där jobbar en kille i huset brevid. När han tittar på mig och smilar och säger hej blir jag som gelé. Fattar inte varför, men jag får fram ett hest hej och känner mig som en 14 åring……jag är 34! Har haft något kort förhållande sen jag blev ensam där jag varit riktig förälskad men har aldrig reagerat såhär…inte sen jag var 14 typ. Det är så pinsamt, och irriterande på samma gång.

Mirjami-78
0

Ja det kan vara jobbigt ibland för man är ändå vuxen, men jag känner så här när jag läser här att härligt att vissa kan fortvarande bli sådär förälskade…Ja man saknar ju den där känslan oavsett ålderSkrattande

[mia-38]
0

Åldern spelar nog ingen roll. Jag tror man kan bli lika förälskad gammal som ung. Skrattande

matte-mi
0

Mmmm men känns  ändå lite fjantigt…intalar mig att det är för att jag varit singel för länge haha. Vi har ju liksom bara hejat på varandra, inget mer

Mirjami-78
0

#7 Ett hej kan också vara början till något….Vem vetFlört

matte-mi
0

Haha det är sant

Mirjami-78
0

Ja så ni får börja tillöka ordförrådet kankse med Hej…hur är detFlört

matte-mi
0

Haha det vågar jag inte…inte än iallafall. Jag ska försöka bygga upp mod. Flört

Där jag är nu är inget riktigt jobb utan en sån här aktivitet genom af medan jag söker arbete..vilket ju inte är så lätt att få. Eftersom jag inte jobbar där "på riktigt" så känns det lite känsligare liksom. Jag känner det så typ.

Mirjami-78
0

#11 Ge det hela tid….Vem vet vad som kan hända lite senareFlört

Tuvalu
0

#11 Äh, ta chansen medan den finns där Flört Man måste våga för att vinna!

Mirjami-78
0

Jag kan nog bara hålla med om det där Tuvala skriverFlörtTungan ute

matte-mi
0

Ja vi får se…när jag springer på honom nästa gång…händer inte så ofta

Mirjami-78
0

#15 Kanske kan du snubbla över han iställetFlörtTyst Då måste ni ju prata…..Oskyldig

matte-mi
0

Ja det kunde vara nåt. Får råka snubbla när han är i närheten så jag snubblar på honom…då får vi nåt att prata om haha

Mirjami-78
0

#17 Hi hi hi….Jaaa vem vet vad det kan leda tillFlört

Tuvalu
0

Helt oväntat så dök det upp en ny kille i mitt liv… Ytligt och praktiskt så är han allt jag kan önska… Men jag kan inte känna något… Eller så hindrar jag mig själv från att känna… Jag behöver nog kärlek vid första ögonkastet om jag ska våga… Obestämd

[mia-38]
0

Finns kärlek vid första ögonkastet? Men jag förstår hur du menar Sanna. Jag är likadan.
Men ge killen en chans….ska ni ses eller?

Kram

Tuvalu
0

Vi har träffats några gånger, fikat och bara pratat… Han vill dock ses och höras mer än vad jag vill, antar att jag behöver tid och visst han kanske bara vill ha en vän… Ska fika på fredag igen Tungan ute

[mia-38]
0

Vänner är heller inte att förakta…Skrattande

Tuvalu
0

Precis Mia, det är där jag försöker hålla mina tankar Skrattande Han är en kille som jag säkert kan ha skoj tillsammans med som vän…

[mia-38]
0

Så tänkte jag med i början med han jag träffar nu. Men se vad det blidde…fniss…Kyss

Man får nog ge det lite tid och se vad det utvecklas till.

matte-mi
0

Nya vänner är aldrig fel dessutom är killkompisar bra att prata med när man försöker förstå hur det manliga släktet tänker Flört. Har några killkompisar som hjälpt mig förstå "deras språk" ibland hehe

Mirjami-78
0

Ja helt klart ska man nog ge det hela lite tid…Man behöver inte ha bråttom utan ta det hela i den takten man känner att man vill, sedan får man se vad det hela leder till om det blir bara vänskap eller annat.Glad

Tuvalu
0

Killar är ett kapitel för sig och dem gör mig enbart förvirrad just nu Obestämd Igår kväll hörde en gammal dejt av sig och berättade vilken fin tjej han tyckte jag var och att han var ledsen för att han var så dålig på att visa sina känslor… *hmm*

Ska nog hålla mig till att enbart vara vän en period nu… Men kan ändå inte låta bli att fundera på varför livet gör så här mot mig.. Tungan ute