Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 873 ggr
[mia-38]
0

Torsdag 10/12

God morgon alla.

Torsdag idag. Och jag ska jobba igen.Skrattande

Hoppas att sonen kommer upp själv idag vilket jag misstänker att han inte gör. Men jag måste ju jobba och inte vara hemma och passa på honom.

Ikväll blir det nog soffan.

Ha en bra dag alla.

[mia-38]
0

Förresten…det är nåt fel på SF. Ibland kommer man verkligen ingenstans. Bad Request står det då.
Har ni med märkt av det?

Tuvalu
0

God morgon Skrattande Än har jag inte märkt av något problem här inne… Hoppas att det går bra för dig på jobbet idag och att sonen tog sitt ansvar och kom iväg till skolan!

Jag har inga särskilda planer idag… Mer än att jag ska åka ner och sola en stund. Dels så är det bra för mina eksem och sen ska jag på bröllop på lördag och då ska jag ha en klänning med tunna axelband. Känns ju bra om man har lite färd då.

Framåt kvällen blir det läxläsning med Anton, sista läxan för i år! Dock har dem ett prov på Asien nästa vecka och det får vi väl jobba lite på i helgen…

Ha en härlig torsdag! *kram*

PillanN
0

God "lunch" allihopa Skrattande

Efter en väldigt upp o ner vänd morgon sitter jag med lilla hunden i knäet och dricker kaffe.TÄNK att en koppa kaffe i lugn o ro kan få en att må så bra.Glad

"Hästeri" och städning på schemat idag. 

Ha det så gott!

ingann
0

Hej allihopa.

Idag är här grått men det regnar iaf inte:) Vi har varit på bup idag och fick en ny tid redan på måndag..

Nu börjar det bli dags för lite lunch.

Hoppas Emil kom iväg till skolan!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
0

PillaN - Kaffe löser det mesta. Kanske skulle sätta på en ny kopp själv?

Inget stort planerat idag förutom att Mathilda kommer senare i eftermiddag och ska sova här en natt eftersom jag ska ta henne till dagis luciatåg imorgon bitti. Exet jobbar så då fick det bli så. Sedan ska hon tillbaka till exet när hon slutat.

Mirjami-78
0

Här är det kaos…ska till andra sidan ut av staden snart och ja tiden räcker inte till….Ja kikar in ikväll igen när det har lungnat ner sig här och då ska jag bara läsa….Vad ni har gjort idagGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool