Onsdag 9/12
Mitt i veckan, lillördag…
Idag blev jag väckt kl 5 av Rub som ville att jag skulle ta bort min hemsida… Några brats utan hjärna hade hittat den och använde min blogg mot honom
Så nu har jag lösenordsskyddat bloggen så att ingen jag inte godkänt kan läsa bloggen.. Tur att det finns såna alternativ så jag slapp radera hela sidan…
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men något dyker säkert upp under dagen…
Hoppas ni alla får en bra dag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon på er.
Jag är hemma idag med. Fortfarande lite yr och ont i hela kroppen. Fattar inte vad detta kan vara.
Är jobbet för tungt för mej? För det är skillnad på det jag hade innan och det jag har nu.
Men hoppas iallafall på att jag kan jobba imorrn igen. Känns pinsam i början ju.
Ha en bra dag alla.
Annadagen!
Namnsdag, jag och stora dottern.
Ska på stickcafe ikväll. Blir nog städning under dagen.
Eller sanering! Jösses vad jag inte städat på länge! Å va skräp jag har!
Ska köra ved ochså.Krya på dej mia-38!
Fy vad jobbigt ingann! Men fin bild!
Ha en bra dag alla!
ingann - Vilka människor det finns. hade det inte varit för att jag är väluppfostrad hade jag använt speciella uttryck här. Hoppas att det fungerar nu när bloggen är lösenordsskyddad
Hur som helst ska jag iväg och besprutas med vaccin nu. Så får vi se hur man mår efter den dosen.
Grattis Mammzing på namnsdagen..
Hoppas inte att ni mår alltför dåligt av sprutan sen spoony.
Undrar hur Pia mår idag.
Ingen större risk, hemma igen. Inställt p.g.a. vaccinbrist. Jaha…. 
Va? Redan slut?? Ja jösses.
Det var tydligen slut redan igår, gårdagens vaccinationer ställdes in de också.
Jag har överlevt sprutan fast jag mådde inget vidare igår…Var helt färdig, återkommer lite senare
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag var på jobbet idag som vanligt….Mår så där om jag ska vara ärlig men har som sagt överlevt sprutan. Lite ont i kroppen fick jag.
Mammzing: Grattis på namnsdagen
Ingann: Ja man vet aldrig vad vissa kan hitta på….
Hoppas de där får igen!!
Mia: Krya på dig.
Sponny: Ja du kommer nog få sprutan de med tids nog…men jag hoppas du slipper biverkningarna fast dessa som jag fick var ändå rätt så milda.
Coola killen! 

Vaknade precis, somnade en stund under en (faktiskt, den var det) jätteintressant dokumentär. Kanske ska krama kudden snart?
Ja det blir nog att krama kudden här med snart.
Sponny: Japp cool blev han, och det var storebror som fixade i ordning han
#12 Himmel vilka söta barn du har,stor risk att de blir många krossade flickhjärtan i framtiden,hi hi
Dagen här har varit som de flesta andra förutom att jag har mått väldigt dåligt under några dagar,också idag. Var lite orolig att ett anfall var på väg då jag de flesta ggr känner av det innan.Händer det så händer det,inget man sitter o väntar på precis så jag har ridit o dolat på som vanligt
Ikväll fick jag ett anfall iaf så nu är jag trött o dåsig med en jäkla huvudvärk
Känns inte lika ensamt om man sitter framför datorn en stund…..
Sov gott alla 
Pia: Jisses vilken liten tuffing Ibbe är 
/Ingalill
Stackars PillaN, hoppas att du mår bättre och att det släpper. kram
Appropå ingenting, upptäckte precis fotografen Robert Longo. jag har aldrig brytt mig om modern konst innan men, wow. För en gångs skull så har jag känt något när jag sett en bild. Bara en bild, trodde aldrig att det skulle hända.. En läskig bild iofs men ändå…bara en bild.
Pillan: Hoppas du kryar på dej snart och att du kan få hjälp så du slipper eländet!
Kramar om….
/Ingalill
PillanN: Jag hoppas du snart får hjälp med det hela så du slipper det där.
Jaaa risken finns att de krossar många hjärter tids nog, fast jag hoppas de låter bli…En åt gången och trogna ska det vara, annars kommer lilla mamma