Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 459 ggr
[mia-38]
0

Fredag 11/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

Hoppas ni sovit gott. Det har jag..

Snart dags att jobba igen och snart dags för FREDAGSMYS!!
Jag ska ha fredagsmys med tvättmaskinen ikväll. Hahhaha..

Vad ska ni andra hitta på idag?
Kram från mej.

Tuvalu
0

God morgon! Jag har kört grabbarna till skola / kyrka. De har båda punka på sina cyklar… Det är något jag borde lära mig att fixa!

Ska fika med en vän på fm idag… Och ikväll blir det julspel i kyrkan med Antons klass.

Sen blir det Idol final och fredagsmys Skrattande

sponny
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Det blev luciatåg på dagis idag så jag tänkte dela med mig en liten bild av hur min lilla pepparkaka såg ut tidigt i morse.

Tuvalu
0

Sååå söt! Skrattande Luciatåg på dagis är något speciellt…

Mirjami-78
0

Sponny….Vilken söt dotter du har….Skrattande

Jag har bakar lussebullar idag på jobbet….Nu ska jag till apoteket för vi har fått sådana där kryp i huvuden…TystSkäms Och jag vet inte vad jag ska ta mig till för det kliar i vart enda huvud hemma hos oss just nu….Men få fråga de på apoteket och köpa upp deras lager på vad de nu har mot detta så att vi blir av med det. Vi har alldrig tidigare haft detta….

Ja tvättmaskinen ska jag med ha mys med ikväll Mia…Skrattande Ska tvätta idag och imorgon allt som tvätta går i mitt hem…Eller allt som finns i sängarna allfal…Nu ska dessa hemska kryp bortSkrikandes

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Gokväll på er,

Nu äääntligen är veckan slut.Skrattande Håller på att tvätta nu och ska laga mat. Ska göra en Janssons FrestelseTungan ute. Sonen inte hemma så då passar jag på eftersom han inte äter det.

Sen ska jag rensa ur kattlådan…kolla tvätten…sen är det FREDAGSMYS i soffan med data och tv….hehehhe…

ingann
0

sponny: vilken go liten pepparkaka;)

Idag har Rub och jag varit ute och lunchat och ikväll blir det mys framför tv´n med lite chips, läsk och en kortlek;) Bägge barnen ville spela poker ikväll (o få stryk av mamma proffset)..

Hoppas alla får en bra kväll!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Jag sitter här med medel i huvudet som ska döda dessa kryp som hela familjen hade åkt på.

Ska snart lägga Ibbe och säga god natt till Anton.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool