Lucia!
God morgon alla.
Idag är det Lucia.
Ska ni titta på nåt sånt idag eller?
Jag funderade på att klä ut mej här hemma och sjunga för sonen och hans tjej…men de får väl men för livet då så det är inte värt det. hahahahah…
Här snöar det lite idag. Mysigt.
Fick en sån där yrselattack igårkväll igen. Fattar inte detta. Så det var bara att gå och lägga sej redan vid 21.
Nu är det bättre men har lite skalledunk.
Mia får nog ta och lugna ner sej.
ha en bra Luciadag idag alla.
Hi hi hi Mia….Ja det där skulle jag ha velat se…Men du nu kom jag på en bra ide
….Nästa år så kommer jag hem till dig på natten då det är Lucia..och så får vi dra med några till och så sjunger vi direkt efter de har somnat
Flyktbilen får stå redo utanför vid behov…Hi hi hi Så kan vi åka runt hela stan där du bor och sjunga ut klädda….Ja det är ju inte jag som bor där
sååå göra bort sig där gör inget

Igår kväll som somnade jag. Hade fajt här med Anton ang. sovtiderna som han inte alls följer utan bara säger jag får för habliteringen…..en himla massa. Men det är jag fortvarande som är mamma…Grrr ja blir så trött på han i mellan.
Ja jag var helt slut efter tvättiden m.m så därför somnade jag framför teven i mitt rum med kläderna på.
Nu blir det att börja baka bröd här förts och sedan blir det att baka lussekatter samt pepparkakor, ja så det blir en del bakanade.
Jag kommer nog inte titta på Lucia….Hinner inte. Hade velat åka ner till stan och se men det får vara i år.
Jag hoppas ni får en bra söndag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Igår var datorn upptagen hela tiden så jag hade inte en chans att få låna den… Kim och en kompis satt hela dagen och kvällen. Vet inte när de somnade men troligtvis hade jag sovit flera timmar då redan;p
Idag har vi bara slöat och tittat på tv:) Kim gjorde tacos som vi nyss ätit…
Hoppas ni får en bra kväll!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Nu har jag bakat och grannen var borta en sväng och vi spelade Monopol med ungarna. Ja roligt var det och så fikade vi. Nu är det lite käk som gäller och sedan ska barnen sova.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!