Måndag 14/12
God morgon alla.
Nu är det måndag igen och ny vecka.
Kallt ute och liiite snö…så jag får skrapa rutorna på bilen.
Grannen ovanför har stampat runt hela natten och flyttat saker ovanför mitt huvud. Så nu ska jag ta hem öronproppar. Har liksom väckts med jämna mellanrum hela natten. GRR!
Ska iväg och jobba snart.
Ikväll blir det nog tvätten igen. Hittade en massa inne på sonens rum….Att de inte kan lägga det där det ska vara.
Vad ska ni hitta på?
Kram

God Morgon
Jobbigt när någon stör skönhetssömnen! Hoppas att du är hyfsat pigg änså
Jag hade sotaren på besök i morse… Så jag gick upp tidigare än vanligt.
Barnen har kommit i väg till skolan och sen har de pappa vecka
Känner redan att jag kommer att sakna dem… Men får försöka förgylla dagarna med annat roligt. Idag har jag än så länge inga direkta planer men måste nog städa…
Det är segt satan!
Hoppas du mår bra mia-38.
Börjar bli snuvig, dom hemmavarande barnen är också hängiga.
Sen gör det väll sitt till med den här struliga särbon jag har. Faktiskt inte orkat prata med honom om hans snedsprång eller vad man ska säga:
Har helt enkelt inte haft ork.
Fegt? Ja, på sätt och vis.
Fy, vilket dravel det blev! FÖRLÅT!!!
Ha en bra dag alla
Morrn!
Har lämnat dottern på dagis och ringt några samtal. Sen ska vi handla lite på hemvägen och jag ska försöka ladda för min vaccinspruta imorgon. Om det finns något vaccin vill säga.
Ha nu en bra dag alla!
God eftermiddag. Varit på Antons skola idag. Ibbes dagsi har studiedag. Sedan tog vi en sväng nere på stan….Ibbe fick mat från burger king och jag köpte en sallad med mig hem.
Nu ska jag snart börja sminka mig och byta om, fixa håret m. för jag ska på julbord idag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu är det något konstigt med I-fokus. Jag har 215 olästa Pm samt hela tiden lyset vissa trådar som att någon har skrivit i dem…..Ja något är galet som sagt. Någon mer som har denna problem??
Mammzing…Du behöver inte säga FÖRLÅT!!! För vi finns just för varandra här för att man ska kunna skriva, skrika m.m av sig. För att man ska kunna ventilera m.m detta med andra!! Både i dåliga och bra tider!!
Tack Pia99 det känns bra att ni finns!
Hoppas du får trevligt på julbordet!
Jo, hade oxå lite problem, en massa olästa meddelanden men inte såååå många!
Hej på er alla.
Nu är snart alla sysslor gjorda efter jobbet…väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar.
Och kaffet…
Gör inget Mammzing om du dravlar lite…hihihi..det tycker jag vi gör alla till mans lite då och då.
Jag upptäckte med att jag hade en himla massa mail olästa idag jag med. Och för vissa försvinner avataren och de blir anonyma.
Men det är en stor bugg tydligen på hela Ifokus…
Gomorron, middag o kväll allt i ett:)
Idag har vi varit på bup-besök igen;) det gick jättebra idag faktiskt *glad* i morgon ska vi dit igen på läkarbesök efter förra veckans downperiod men det är bara en rutinsak:)
Hoppas du får sova ordentligt inatt Mia!
Hoppas julbordet var gott Pia:)
Dravla runt hur mycket du vill Mammzing;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja så har jag kommit hem från julbordet. Ätit har jag gjort och mysigt hade vi. Palaz i Brunsparken här i Gbg det har en gång bot en familj i det huset. Inte för jag förstår vad de har gjort med alla rummen och sedan har de haft en park där utanför.
Jag fick gå iväg lite för 21.30 då mamma skulle med tåget. Hon hade haft hand om barnen under tiden jag var på julbordet och skulle ta sista tåget hem så hon får lite sovmorgon imorgon. Nu ska jag snart krypa under täcket.
Jag får säga go kväll o go natt 
Har varit en jobbig helg med mkt att göra så slut är vad jag känner mig nu.
Stora sonen vägrade att gå till skolan i morse och den lille höll på att riva upp både himmel o jord för att han inte ville klä på sig på morgonen!"suck" Den stora försökte lura mig att han var sjuk…och är man sjuk enligt mig ska man INTE se tv eller spela data! Kan tala om att han hade minst sagt tråkig dag,och inte blev det bättre när jag talade om för honom att han skulle med till skolan för ett möte med läraren.Det lönar sig INTE att skolka för han kommer inte undan. Tror inte det blir några problem för honom att åka till skolan i morrn 
Hoppas ni mår bra allihopa.
Kram på er!
PillanN: Hoppas du får vila upp dig nu, för det behöver du…Kram på dig och var rädd om dig!