Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 594 ggr
[mia-38]
0

Torsdag 17/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla.

Idag är det torsdag och min sista jobbardag för denna veckan. Ska bli skönt.
Är ledig imorrn då sonen fyller 18. Skrattande

Här har det kommit massor med snö. Var hos B igår och vägen hem var inte skoj. Men bara att ta det lungt.

Ha en fin dag alla.
Kram.

Tuvalu
0

God Morgon! Idag är nog skotta snö ett måste… Och elda för att hålla värmen i huset… Annars inga planer än så länge…

Hoppas att alla får en mysig dag! *kram*

sponny
0

Godmorgon!

Måste skotta och Mathildas mamma kommer och hämtar henne en dag tidigare. För mår jag som jag gjorde igår så kommer jag inte att orka att ha henne här.

Dumma spruta…

Ha nu en bra dag allihopa!

Mammzing
0

Handla inför helgen och sen jobba tom lördag.

Och elda, och bära ved.
Skulle ju kunna bli kallt här.
Får se hur det är med orken om det blir nåt julbak i kväll:
Snuvan börjar ge med sej:

Stackars dej sponny!
Jag har inte vågat ta sprutan.
Vet inte hur jag ska göra.

Ha en bra dag alla!

Mirjami-78
0

Sponny…..Du får vila helt enkelt. Jag klarade mig nog undan lindrigt när jag tog sprutan. Mina kolegor var sämre.

Mammzing: hoppas du blir frisk snart.

Ja jag är på jobbet just nu. Fick gå upp vid 5 tiden imorse och det blir åka och hämta Anton sedan från fritis och sedan Ibbe. Hans fröken var sen imorse ochså så det blev lite panik, men ja det är sånt som kan hända. Detta var tack vara vädret. Ja här är det iskalt….

Hoppas ni får en bra dag alla.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
0

Pia - Jo, jag får nog göra det från och med nu. Mathilda är lämnad och uppfarten är skottad så nu ska jag inte göra mycket mer idag.

Hörde i och för sig en bra sak om detta igår. En släkting jag pratade med hade hört att de som blir riktigt sjuka av vaccinet är de som hade blivit riktigt dåliga av influensan. Och ser man det så var det ju bra att man tog sprutan som man gjorde.

bfee
0

Här är det ett tunt, tunt, tunt lager snö på marken.
O halt så det står härliga till…

Skulle lämna lilleman på dagis, men fick inte upp bildörren, o den verkade inte frusen. Hade ju inbrott i bilen för ett halvår sen ungefär, o då hade dom sönder precis hela låset. Amatörer!!! :/

Så jag trodde att nu var det sista visan för detta låset…

Fick gå in o hämta sambons nycklar, o tro det, eller ej. Men då var det inga problem o låsa dörren.

Sen kom jag hem, efter att ha lämnat gossen på dagis o skulle låsa bilen. Samma visa!!! Gick inte låsa! Så nu hoppas jag verkligen att ingen stjäl bilen, för nu är den olåst. :/

*suckar*

ingann
0

God middag alla glada Glad

Idag har vi sol och ca 2-3 dm snö! Jag gillar inte snö men den är vacker att titta på innifrån Flört

Nu är det dags för disk och dammning! Har ju inte gjort så mycket mer än  dammsugit, torkat golv, hämtat granen (varje gång jag skulle ha gjort det innan har något kommit emellan) och hängt i lite mer kulor i den…  Men det känns som det fattas saker i den så i morgon blir det att shopa lite dekorationer samtidigt som julklappar:)

Hoppas ni kryar på er alla som inte mår bra!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

#6 Halt är det här med. Man får gå försiktigt verkligen. Hoppas det går bra med bilen.

#7 Städa det ska jag med göra….Ja och julgranen ska tejpas ihop…Hur det nu ska slutaObestämd

Ja då var denna arbetsdag snart över. Bara min rast nu är kvar. Sedan blir det Gbg runt igenSkrattande

ingann
0

Pia: Tejpa ihop granen??? haha det låter som ett projekt;)

Halt är det här med Obestämd Var precis ute med Åskar och halkade självklart och slog knät i en sten Foten i munnen Så nu sitter jag här med ett svullet knä…  Hoppas det blir bättre tills i morgon när jag ska handla julklappar…

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ingann…..Det är ett projekt, som jag påbörjade förra julenTungan ute Foten på granen är inte ok och därför tejpar jag som bara den. En jul till får den överleva.

ingann
0

Ahh… okej:) jag trodde det var hela granen haha att du skulle sitta o tejpa fast grenar o barr Tungan ute

/Ingalill

Denna kommentar har tagits bort.
Mirjami-78
0

Ingann….Så illa är det inte än…..Fast man vet aldrig i framtiden kankse får jag göra det medSkäms