Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 1227 ggr
Mirjami-78
0

Vad önskar du dig i julklapp?

Vad önskar du dig i julklapp? Brukar du få några och från vem?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

liwa
0

Oj, jag önskar mig massor av saker men innerst inne vet jag att jag inte blir lyckligare av dessa saker.

Men presentkort på klädesbutik. Orakelkort, Råsaftcentrifugmaskin, m.m jag kan nog fortsätta hur länge som helst men det är lite utav allt jag önskar mig.

Om jag får några julklappar så blir det av syrran och mamma o pappa.

Vi brukar gå ut och äta på restaurang istället för att köpa julklappar. Lättare och bättre!

Mirjami-78
0

Jag har nog inte önskat mig något alls. Brukar få pengar eller presentkort och blir alltid nöjdTungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Jag har fått pengar av mamma till en julblomma (vi ger inte varann julklappar när vi är vuxna)..

Av barnen får jag nog ingenting i år eftersom de är för stora för julpyssel i skolan…  Annars är det vad jag brukar önska mig av dem..  I år har jag gett dem min önskan men risken är inte så jättestor att jag får den inslagen haha

Jag har önskat mig en hel dag utan ett enda hårt ord till varann;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Det är bara syrran, jag och mamma och pappa som är vuxna som firar jul ihop. Syrran och jag ger inte varandra nåt..men vi brukar köpa till mamma och pappa. Och de ger oss nåt litet.
Jag önskar ingenting förrutom B…heheheTungan ute

sponny
0

Har väl inte direkt önskat mig något speciellt. Men när min lillasyster här om dagen frågade om jag ville ha något så svarade jag "Plast. Tyska andra världskrigs stridsvagnar i skala 1/35 är ju alltid kul."  Är man modellbyggar-nörd så är man. Tungan ute