Söndag 2009-12-20
Ja då var det söndag igen då. Helgen närmar sig sin slut igen. Bara 4 dagar kvar till julafton….Ja tiden går fort helt enkelt.
Sedan så är det fjärde och sista advent idag.
Jag hoppas ni får en underbar söndag och fjärde advent! Kram på er….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hej och godnatt på er.
Har nyss kommit hem.
Vägarna är glashala under snön…man får verkligen passa sej. Som tur är har jag en kanonbil. Den går inte att sladda med hur jag än försöker
..hahhaah…Men får man sladd så ligger man nog risigt till.
Ska snart i säng. Det är en dag imorrn med.
Godnatt till alla så syns vi imorrn. 
Ja tur att du har en bra bil Mia….Det kan man behöva på vägarna nu.
God natt
God morgon.
Har precis varit ute och skottat. Det känns skillnad nu när energin är tillbaka efter vaccin-persen. hur mycket energi som helst kvar men kallt var det. Så nu är det dags för en kopp skåll-hett kaffe och lite frukost samtidigt som man tänder det fjärde ljuset.
Ha en bra dag på er!!
God morgon.
Jag sitter och dricker mitt morgonkaffe nu. Dagen blir nog ganska lugn. Ska planera inför juklappar som jag ska inhandla imorrn om hon från sossen kan sätta in pengarna.
Vädret är -10 men klart och fint.
Skönt att du mår bättre nu sponny efter vaccinet. 
Ja här blir det att skicka iväg Anton till mormor. Jag och Ibbe ska sedan ta oss en sväng och kolla om vi får tag på en sådan där data som mormor vill köpa för han.Där hon bor var de tydligen slut helt. Men jag har inte heller tid att springa runt och leta då jag måste jobba tredagar den kommande veckan.
Hon vill jag ska komma bort den 23 dec. men jag jobbar den dagen för då ska tydligen min bror kika förbi med sambo och det ska ätas m.m Ja då tyckte hon att jag skulle ta mig dit i tid, men hur ska jag göra det när jag jobbar och sedan måste jag hämta Ibbe från dagis och hämta sakerna jag ska ha med mig…..Ja det där tar tid. Känner bara som så att de får anpassa sig efter mig denna gången för det är jag som jobbar och de har varit lediga flera dagar.
Skönt att du är bättre nu efter sprutan Sponny!!
Ska laga lite mat här och sedan blir att skicka iväg Anton. Hanvar väldig jobbig här för en stund sedan så jag hotade med att han får inte alls åka. Gillar inte när det blir så för han att han tappar kontrollen helt och inte hör vad man säger utan är så uppe i varv.
Ja hoppas han lugnar ner sig nu…Huvudvärk har jag efter detta…
Tjihuu….Kikar in. Väldigt tomt. Var är alla denna söndag? Själv är jag nu hemma igen. Var och köpte sista julklapparna och Anton är nu hos mormor.
Kikar in en snabbis innan sängen.. måste iväg o köpa sista klapparna i möra;)
Sov gott alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja det skönaste är att allt är inhandlad här redan….slipper det