Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 574 ggr
Mirjami-78
0

Vad har ni köpt i julklapp?

Jaa…nu ska vi diskutera våra julklappar…Vad har ni köpt i år?Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
0

Egentligen bara en julklapp som räknas. Mathilda ska få en lego bondgård i julklapp av mig.

ingann
0

Rub får: Duntäcke, byxor, strumpor, kalsonger, tröja, spraydeo och en stor låda med godis av mig. Av mormor får han pengar…

Kim får: Dunkuddar (han ville inte ha täcke utan kuddar istället), 2 par fotbollskor (inneskor och grässkor), spraydeo och en stor låda godis… Av mormor blir det pengar.

Sen ringde hans pappa idag (efter 5 års tystnad) och lovade skicka 1000 kr men det har vi inte sett än…  Det är så många brutna löften genom åren så det är inget varken jag eller Kim räknar med… Kommer det så blir han lycklig såklart men han är inställd på motsatsen (även om han tittat ut en mobil redan som han isf ska köpa)..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Har köpt en massa leksaker till Ibbe från Ullared. Anton får en Mp3 och en mobil som han redan hade rivit upp ur paketet. Ringe upp han nu när jag såg det och var inte glad….

Min bror och hans  sambo får Choklad samt 400 kr i presentkort till systembolaget och hennes son får två bio biljetter. Mamma får presentkort på 200 kr samt ansiktskräm som hon brukar använda. Sen fick hon tidigare en dramat för nästan 300 kr.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Emil ska få: Rakapparat (det behövs) hahahah..
Parfym, en stor svart matta till sitt rum, dvd-skivor, presentkort på databutik, handskar, laddkort till mobilen och lite pengar.

B köpte jag två trisslotter till. Tänkte köpt en nallebjörn som det stor I Love You- på…men vågade inte..hihihi.

Mamma och pappa: en korg med diverse saker.

Nea: hon ska få 100 kr av mej och ett smycke av Emil.