Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1113 ggr
Mirjami-78
0

Onsdag 2009-12-23

Ja då var det dagen före julafton nu då. Tiden försvinner och snart är det 24 dec.

Jag kommer idag åka hem till mamma (troligen allafal) så jag ska ut bland all folk och stress kommer det bli då allt ska hinnas med. Ja såg hur folk sprang m.m igår med sina stora väskor. Som tur är så kommer jag bara ha en stor väska samt en påse. Nu måste jag ta och väcka Ibbe så att han får kläderna på sig innan vi ska till dagis.

Hoppas ni får en bra dag…..Dagen före julaftonSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Hej på er alla.

Jag har nyss vart iväg och handlat all julmat…pust…Innan alla andra kommer på att de med ska göra det..så det gick ganska  smidigt.
Sen ska syrran och jag iväg och handla nåt till våra föräldrar.
Jag och Emil ska köpa en julklapp till hans tjej.
Och jag har nån kvar till Emil.
Men det hinns med under dagen.
Måste stressa av nu…pust.

Ikväll så ska jag, Emil och Nea käka lite julmat och mysa.

Fick ett stort paket av B igår…jag är såååå nyfiken på vad det är..hahahah..

Ha nu en bra dag alla och stressa inte ihjäl er.
Kramar!!!

ingann
0

Hej alla glada julstressade tjejer o killar Glad

Idag ska jag bara plocka klart det sista och sen ska jag ta det lugnt!

Har precis skickat ett sms till Kims pappa och bett honom att inte svika sin son igen vilket han svarade att han lovade på.. Hoppas han håller det den här gången, annars kommer nog Kim hata honom för resten av sitt liv!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag sätter igång med plocket!

Ha en bra dag allihopa:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Kikar in och vinkar. Är på jobbet och hinner inte med mycket!!

sponny
0

God middag.

Dan före doppare-dan. Det gick snabbt men allt det som skulle fixas är fixat. Ska bara ut en runda och skotta upp snön som ramlat ner från taket. För nu är det ett par plusgrader och det smälter som in i bomben. Troligen så hinner inte allt smälta undan tills imorgon men om det fryser imorgon kan man ju undra hur halt det kommer att bli. Blir till att köra försiktigt… Förvånad

[mia-38]
0

Jag måste bara berätta en sak..ahahaha..

Jag hade lagt in en tvätt för nån timme sen…sen skulle Emil gå ner och kolla om det vart klart. Då stod granntanten där och stoppar in min tvätt i tumlaren. Va??? Hahahah…
Sedan hade hon lagt den tvätten som inte skulle tumlas vid sidan av och satt på en tvätt maskin till sej….ÄVEN att mitt namn står på dagens datum för tvätt…Hahhahahah

Kul att veta att grannen kollar min tvätt..mina trosor och behåar….känns tryggt…hahahhahaaah…
VAD är detta för hus? hahahah…Jag kan inte annat än skratta.
Så gör man väl bara inte???

Mammzing
0

Ååååå mia-38!
Jag vill också ha en grannfru som sköter min tvätt!
Vilken lyx!

Grattis!

Mirjami-78
0

Nee Mia man går inte runt och tittar andras tvätt….Om hon nu inte skulle köpa dig en julkapp och behövde veta storlekar…Flört

Just nu är jag hemma hos mamma. Hon har bjudit mig på lite starkare än vatten….ja så jag är som jag är just nu…SömnigOskyldigFlörtTungan ute