Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 539 ggr
Mirjami-78
0

Tisdag 2009-12-22

Nu fuskar jag, men är för trött att vänta en halvtimme till. Min kudde skriker efter mig så jag måste lägga mig.Tungan ute

Men allafal om ca 30 min så är det tisdagen den 22/12. Ja bara två dagar kvar innan det är julaftonGlad Börjar känna mig som ett litet barn igen, ja ni vet hur tokig man kan vara ibland. Ibbe sover och Anton är hos mormor. Till morgonen ska jag jobba som vanligt.

Ja lika bra jag går och lägger mig nu för fortsätter jag att skriva en stund till så är klockan snart tolv.Tungan ute Ja ni vet ju hur jag är i mellan…..Oskyldig

Men nu så hoppas jag allfal att ni får en härlig tisdag…och skriv gärna vad ni har för er. Både det positiva och det negativa….ja för allt finns plats i denna tråd.Skrattande

Nu säger jag god natt!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon på er.

Ja det ska verkligen bli skönt med lite julledigt. Skrattande
Idag ska vi äta grötfrukost på jobbet. Glömde köpa en julblomma till de igår efter jobbet så jag fick åka ut senare på kvällen och fixa. Som tur var har Coop öppet till 22.00 och de hade fina julblommor.

Ska även ringa socialen idag angående min handläggare som inte sköter sitt jobb utan bara smiter och låter en annan leva på svältlön till jul. Gråter

Ikväll ska jag till min goe B. Tungan ute

Ha nu en jättebra dag alla.

Kram på er och tack för att ni finns.

ingann
0

Idag är det bup-besök igen så jag kikar bara in några sekunder nu innan jag måste in i duschen:)

Vädret är grått och -14 grader så det blir en kall bussresa idag Obestämd

Ha en bra dag alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Jag är på jobbet. Ser ut att bli en lung dag. Inga barn tror jag.

PillanN
0

Goddagens på er allihopa!

Har just kommit in från stallet för en fikapaus. Vi har en toppenhärlig dag här,….nu fattas bara snön,lite mer än de 2 cm som finns nuFlört. Min karl och bonusdotter kommer förhoppningsvis hem idag,beror på hur vädret artar sig. De har kört lastbil från Luleå i ett fruktansvärt snöoväder.

Enda planerna jag har för dagen är att röja lite i huset,ut o rida några hästar och bygga en till box. Ska åka o hämta två nya hästar i mellandagarna,sto med föl…längtar sååå mkt!Glad

#1 Hoppas det ordnar upp sig snabbt med pengarnaRynkar på näsan

Vilken fruktansvärd handläggare du råkat ut för,rena översittarfasonerna! Tycker du ska anmäla denne om du inte får det du är berättigad till.Vore jag du skulle jag åkt dit oanmält och kräva att få prata med någon Omgående som kan hjälpa dig.

Har du annars så du klarar dig?Om inte får du hojta till så kanske vi här kan hjälpa till på nått sätt! Kram på digGlad

[mia-38]
0

Gokväll på er.

OJ vad det snöar nu. Ska ju bli kaos här säger de. Och jag som snart ska ut och köra.

Fick hjälp idag av en annan handläggare på socialen. Så hon skulle verkligen fixa så att jag får pengar imorrn. Tack!!

Var inne en sväng på mitt gamla jobb för att säga God Jul.
Men blev portad av förra chefen!!!! Förvånad
Varför???? Vad har jag gjort för fel??? Ännu ett bevis på att det inte står rätt till. Så jag kommer nu att skicka henne ett mail där hon får chansen att tala om vad jag gjort. Gör hon inte detta går jag till facket och talar om vad de håller på med.
JAG får inte komma in till de men han som är elak kan komma in till mej och pika mej eftersom de gör arbeten åt oss. Det har redan hänt.

Nu ska jag snart till B…

Kram till alla.

PillanN
0

#5 Vad bra att det löser sig med utbetalningenGlad

Vad i helsike håller dom på med på ditt förra jobb?!Småskolefasoner,det är knappt så man tror sina ögon!Tycker absolut du ska gå vidare med det där så ingen mer råkar ut för det.Du verkar vara en stark tjej,sätt dom på plats baraFlört

Ha det så gott ikväll.hi hi

sponny
0

Mycket snö här just nu men som det verkar kommer det att bli plus-grader imorgon så vi får se hur det blir med den vita julen. Hoppas, hoppas, hoppas….

Mirjami-78
0

Mia…skönt att det hela löste sig och bra att du stog på dig ang. det hela.

Jag var och fixade biljetterna för morgon dagen. En massa folk ute på stan och alla springer och kör över ens fötter med reseväskor m.m Ja hoppas nu att jag hinner med tåget i morgon. Idag ska jag packa allt som ska med samt kläder….Så imorgon är det bara springa mer eller mindre. Mamma tar för givet att jag ska ha tid och komma m.m och min bror säger i sista stunden som vanligt när de ska komma. Frågar jag något så vet hon inte för de ska till min brors sambos föräldrar. Hade inte velat åka förrän på julafton för att slippa all stress.

ingann
0

Mia: men jösses!!! det låter bara mer och mer som att det var något annat än det de angav som orsak till att inte behåla dig! 

Skriv inte till henne utan till högsta chefen inne i Kalmar! Själv kommer hon bara att ignorera dig eller slingra sig..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Nu ska jag krypa i säng. Ska hinna packa mina kläder imorgon bitti innan jag ska till jobbet. Resten är redan fixat. Säger god natt!!

[mia-38]
0

Jag har nu skrivit ett mail till hon som portade mej…Får jag inget svar av henne så går jag till högsta VD:n och talar om hur de behandlar mej.
För att det ska fungera eftersom jag jobbar granne med de och de gör jobb åt oss..så ska ju inte den elaka där innifrån kunna komma och in pika mej. Vilket han redan gjort.
Eller ska de förstöra detta jobbet med för mej??
Hur elaka kan människor vara egentligen???

Mirjami-78
0

Ja han ska inte kunna hålla på som han gör. Har du pratat med din abetsledare om detta hela på det nya stället?? Medela även AF och igentligen även facket. Ja så här ska de inte få hålla på helt klart.