Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett16-övrigt
Läst 759 ggr
Mammzing
0

Måndag 2009-12-28

Sover ni eller?
Här är vi vakna. Just kommit in efter att tagit ut hästen och matat fårskocken.
Idag ligger tempen på plus ute.
Lattjo väder!
Resa till staden hägrar idag och lite koll på REAn i butikerna.

Ni då?

Ha en bra dag alla!

[mia-38]
0

Jag är vaken…Skrattande

Sitter här med en kaffekopp och datan och två katter som kräver uppmärksamhet. *L*
Idag ska jag städa lite. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.

Sonen och hans tjej är kattvakter än. Han har inte sovit hemma sedan dan innan jul. Och de ska vara där till den 3:e.
Bra. De har hand om sej själva i en egen lägenhet. Då kanske de fattar hur mycket det är att göra. *L*
Men jag saknar han. Tänk när han flyttar hemifrån….BRR!! Hahahah

Kram till alla.

[mia-38]
0

Förresten…Kikade in på Facebook igår. Tänkte jag skulle söka efter min kusin som flyttade till USA när vi gått ut gymnasiet.
Och jag hittade henne.Skrattande

Vi var bästa kompisar ända sen vaggan nästan. Sen tappade vi kontakten efter några år i USA. De flyttade till Kina men verkar vara tillbaka i USA nu.

Hoppas att jag får kontakt med henne igen. Facebook kan vara bra ibland…hihihih..

Mirjami-78
0

Jag och minstingen tog oss en rejäl sovmorgon, men han mår inte riktigt ok här. Han hade ju 38 i temp igår….Så ringde jobbet i morse samt dagis och Fk. Sen somnade jag om.

Idag blir det städ här med…..Ser inte klokt ut alls. Igår köpte jag en skruvdragare/borrmaskin för halva priset….så gav bara 199 kr för den. En fynd tyckte jag och har laddad batteriet till den i natt.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool