Tisdag 2009-12-29
Ja då var det tisdag igen då. Sista tisdagen för detta året. Ja dagarna går….
Jag blir hemma med Ibbe idag som saknar Anton. Han var ledsen och sa till mig detta för att Anton och mormor inte är här. Ja så hoppas jag att han kan gå till dagis på onsdag.
Jag ska snart krypa under täcket igen och snarka…..Som jag antar att många ut av redan gör….
Önskar er alla en härlig tisdag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Vaken!
Men här är svikallt, runt 20-. Skulle velat vara kvar i sängen men minsta dottern hade en buss att passa. Å sen hundarna som vill ut å hästarna å fåren som vill ha lite hö att mumsa på.
Kaffe, en balja blir det nu och lite dator.
Ska sätta mej i vävstolen och jobba en stund sen.
Ha en bra dag alla!
Hej på er.
Ja här är det oxå kallt idag. Men bara -7.
Stackars Ibbe som saknar sin Anton. Men hoppas han är lite gladare idag Pia.
Mammzing..-20….BRRR!! Här är det med en balja med kaffe och data nu.
Idag kommer sonen hem hela dagen. Hans tjej och mamma skulle ha en tjejdag i Växjö. Känns lite tomt när de sover i en annan lägenhet.
Men det är bara nyttigt att känna på vuxenlivet lite med.
Ikväll ska jag till B. Vi ska käka pizza och kolla hockey. HAN ska käka pizza, jag köper en sallad.
Orkar inte med tung mat längre…*pust*
Så ha en bra dag alla.
Kramar!!
Jag somnade sent och vaknar sent just nu. Fy vilken mardröm jag hade. Min ex la min son i en plastpåse när han skulle sova. Ja man ska lägga små barn så….Huaaaaa När jag såg det, börja skälla direkt i drömmen, tur som var så levde Ibbe….och han fick inte honom i en plastpåse igen, det såg jag till……Sen hade han vänstra och jag fick reda på det….He he he…Det var inget roligt för han inte, men som vanligt försökte han med sina bort förklaringar…..Tur att det handlade om ens ex!!
Jag och Ibbe är hemma idag, och vi får se hur vi gör imorgon. Har inte bestämt mig än, men han är inte helt ok. Hostar m.m Mår inte alls bra i mellan.
Här har dagen tillbringats i tvättstugan:) Lika skönt det med tanke på kylan.. -18 grader har vi haft nästan hela dagen.. nu är det -21 *huttrar*
I morgon ska jag fortsätta med tvättstugan så jag blir klar.. tumlaren är trasig så jag måste hänga all tvätt
Inte bra för min arm…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Där är du ju Ingann
Jippiiii
Jag var och handlade på Willys inför nyår som kommer firas här hemma ut av mig och min Ibbe.
Pia: Japp, nu är jag här:) Känns riktigt skönt att vara saknad faktiskt 
Jag vet inte riktigt vad vi ska äta i nyår faktiskt… det var meningen att vi skulle till min kompis men R vill inte eftersom hon har alla 5 barnen hemma.. det blir för stimmigt för honom:(
Kram!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Vi kommer äta det Ibbe vill ha…..
Hoppas han bara inte väljer burkmat
Ja du har varit saknad….Sponny tror jag har sett här….
Under de närmaste tiden…Annars efterlyser vi han med…..
Ja man märker direkt när någon fattas….Spelar ingen roll egentligen om det är en Medarbetare eller någon annan…..Alla är viktiga och lika saknade när de inte syns till.