Onsdag 2009-12-30
Ja då var det näst sista dagen för i år. Jag ska snart krypa under täcket. Har ont i hela kroppen just nu….
Ska jobba till morgonen. Är lite snurrig. Önskar er en bra onsdag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja, nu är det snart slut på 2009:)
sängen ropar nu tror jag om jag ska orka till tvättstugan i morgon bitti igen… Det är så skönt att sova nu med mitt varma gosiga duntäcke:)
Godnatt alla och hoppas ni får en bra onsdag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon…..Haft en jobbig natt med den lille här. Blir hemma med han idag ochså…Suck…
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hej på er.
Nyss vaknat och sitter med en kopp kaffe i handen. Jag ska med tvätta idag men har inte så mycket så det hinner jag. OM jag nu får ha tvättstugan och tvätten i fred…hahahahha
Kanske att B kommer en sväng idag och hjälper mej med att slänga ner mina tunga sommardäck i källaren. Sen skulle han kolla en dörr som inte går att få upp. Han är snäll han! 
Jag har lite huvudvärk men jag har sovit ganska hårt inatt.
Hoppas Ibbe blir frisk snart.
Kramar till alla som vill ha. 
Så trött, våndats halva natten om det här med särbon, han är bara så snäll. Verkligen mot mej, mor henne, mot alla. För han vill inte ha nåt bråk. TYror intr han fattar att han gör mej lessen.
När jag väl lyckats somna kom dotterns friare på snöskoter!
Då var klockan 02:45!
Sen var det ju snart morron igen.
Tvätt, disk och allmän röjning idag.
Handla lite.
Tack mia-38, det är tungt nu så jag tar gärna en kram!
Ha en bra dag alla!
Mammzing…
Har du pratat med honom om hur du känner det??
han kanske inte fattar hur du mår just nu.
Kram
Vi är sååå lika han och jag, har så svårt för att göra andra lessna och besvikna och vi vill inte bråka nån av oss. Konflikträdda helt enkelt.
Men nåt måste vi ju göra och jag antar att det blir jag som måste börja, men när och hur?
Måste ju ha ett bra tillfälle också.
Han är ju sån att han ställer upp för den här tjejen som han var tillsammans med före mej, och parallelt ett tag. Hon har tydligen ingen annan. Jag tycker han blir utnyttjad men han vill inte säga nej och att hon ska bli lessen och bråka. Tydligen har hon ett himla humör!
Jag förstår honom, jag har ochså lätt för att vara snäll och ställa upp.
Men han fattar inte att han sårar mej.
Han säger att vi har ett förhållande men jag undrar om vi är 3 då?
Det här måste fixas på nåt vis, jag vet var jag har honom men ändå inte….
Visst kan man hjälpa sina ex…men det måste ändå finnas en rimlig nivå på det hela. Är det så att han är mer med henne än med dej?
Tala om för honom precis vad du känner och tycker om det när tillfället är det rätta.
Ni kommer ingenstans annars utan ni står på samma fläck och maler. Han fattar inget och hjälper sitt ex mycket och du står bredvid och undrar och mår dåligt.
Så prata….prata….det är nog det enda ni kan göra.
Såå… nu ligger sista tvätten i maskinen:) men armen är åt helsefyr idag efter all hängning igår… måste hitta på nån lätt mat som ungarna klarar av att laga, annars är det kört med mat:(
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mysdag idag, Mathilda ska till exet imorgon kväll så man får passa på. Så det har blivit en promenad i det fina vädret bort till antikvariatet där vi hittade lite Bamse-tidningar, lekt ute en stund, bakat "pytte-muffins" och lekt lite med jul-legot.
Ni får ha en fortsatt bra dag.