Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 16-övrigt
Läst 822 ggr
Mirjami-78
0

Planer inför kommande året

Vad har ni för planer inför det kommande året? Eller kommer ni ta det som det kommer?

Finns det saker som kommer göra erat liv annorlunda?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

liwa
0

Ja du eftersom jag precis börjat min skuldsanering nu i december så hoppas jag iaf att mitt år blir bättre än det här året.

Mina planer är att jag ska försöka komma vidare med mitt intresse för det mediala. Vet inte hur än men det visar sig väl.

Att leva mer i nuet och uppmärksamma mina barn på ett bättre sätt ingår oxå i mina planer.

Vad  har du själv för planer för kommande år?

Mirjami-78
0

#1 En sak som jag måste ta tag i är att inte glömma bort att jag ochså är en människa!! Måste ge mig själv mera tid, växa i mig själv osv. (Jag är ochså intreserad ut av det mediala)Glad

På jobbet kommer det bli ändringar och troligen kommer jag få en heltidsjobb så det kommer bli lite ändring till det bättre hoppas jag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Jag ska ändra på att jag inte alltid ska vara så snäll så man blir utnyttjad och baktalad.

Ska försöka hitta ett jobb som jag trivs med.

Och hoppas på att jag får ett riktigt förhållande med B.Tungan ute

martdat
0

jag ska försöka att få behålla jobbet, min deppression har gått ut för mycket över mina kolegor, o chefen, måsste lungna ned mig o bita ihop,utan jobbet vete sjutton hur livet skulle funka,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ingann
0

jag ska försöka leva sundare och planera min ekonomi lite bättre i år… Nåt borde man kunna dra in på så man kan lägga en slant på nån skuld och minska dem istället…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner