Måndagen den 4/1 2010
Ja då var det måndag igen då. Vissa är lediga för andra är det årets första arbetsdag.
Jag hur det än är så hoppas jag ni får en bra måndag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ska nu krypa under mitt täcke här…Säger god natt
God morgon alla.
Jag ska jobba idag…BLÄÄÄ…..Nu har man ju kommit in i ledighetsjargongen ju med sena kvällar och sovmorgon till tio. Det kan vi glömma nu..hahahhah…
Sovit dåligt inatt. Legat och glott på klockan….sen har sonens kompisar ringt ett antal ggr med så jag har vaknat…*suck*
Hoppas ni alla andra får en bra dag.
Kram
Förresten..idag ska det bli intressant om jag får svar från min förra chef vad det är frågan om eftersom jag blev portad.
Jag tror inte jag får det. Då tänker jag kontakta högsta VD:n inne i Kalmar och tala om hur de beteer sej.
Ska jag kunna jobba granne med de och dessutom gör de vissa jobb åt oss, så måste samarbetet fungera.
Den elaka ska inte kunna springa inne hos mej och ge mej pikar och kommentarer. Hur trygg känner jag mej då??
Hoppas att min handläggare på AF ringer mej idag. Jag skrev ett mail om detta till henne med.
Har på känn att den elaka kommer att sabba detta jobbet med.

Här är det mamma vecka
Gissar att barnen sover än och dyker upp framåt eftermiddan. Ska bli så härligt att få ha dem här en vecka nu!
Mia: Hoppas att du får klarhet i varför allt blev som det blev! Och sen hoppas jag att någon snart ser igenom den elaka och vad han håller på med…
Ha en härlig dag! *kram*
Jag är ju mormor och idag ska jag fika med lilla barnbarnets farmor.
Brukar vara trevligt trots att hon är 15 år äldre.
God förmiddag. Ja den lille han somnade igår som han skulle, började hosta och ja sedan var det inget mer sovande förrän sent i natt. Den store gjorde allt han kunde för att den lille inte skulle sova. Sedan när den lille hade somnat somnade jag med men då ville den store att jag skulle lyfta över han till hans säng….Ja så han väckte mig!!!
Inatt så ska båda två ligga i sina sängar/rum om jag så inte ska sova på hela natten, så ska jag ha det så.
Så nu har jag klagat färdigt……
Mia….Hoppas du får klarhet i det hela.
Tuvala….Hoppas du får en bra vecka med dina barn.
Mammzing….Hoppas ni får det trevligt på fikat.
Jag ska snart börja packa här hemma….Vi ska till badhuset
idag har jag varit ute ganska mycket eftersom det äntligen börjar bli lite behagligare temp ute:) inte lika bitande kallt längre…
sen har Km blockerat datorn så jag passar på att kika in medan han sitter på dass haha
ska lura bort honom från datorn en stund lite senare med så jag kan komma in innan sängen iaf..
ha en bra kväll alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Go kväll på er alla.
Nu är kvällssysslorna avklarade. Så nu är det en kopp kaffe, soffa och data som gäller.
Har ont i hela kroppen efter dagens arbete. Tur att vi är lediga mitt i veckan..
Skulle tvättat ikväll men slapp då tanten snytit åt sej denna dagen..hahah…Vilken tur jag har. 
Precis hemma från en resa till Ronneby. Det är ju första måndagen i månaden och det innebär filande av plast och limsniffande.
Fantastiskt roligt att faktiskt ha en möjlighet att träffa andra med samma underliga intresse som en själv. Men hur som helst ställde snön till hemresan en aning. Inte snabbare än 80 på motorvägen vilket kändes lite i minsta laget men det var riktigt blött och slirigt på sina ställen.
Så nu blir det en sista kopp kaffe och lite mer slipande. Motivationen ligger på topp just nu.
God kväll på er. Här har vi varit och badat i dag. Sedan kom vi hem och det var mat som gällde för alla var super hungriga Nu så ligger sönerna i sovrummet och jag hoppas de ligger kvar där inne utan större protester. Ibbe somnade till men vaknade eftersom jag skulle byta kläder på han.