Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 556 ggr
[mia-38]
0

Torsdag 7/1

God morgon alla

Ja nu var ledigheten slut för denna gången. Dags att jobba.
Vi har inte så mycket att göra på jobbet utan kör nu på lager. Känns lite trist.

Ikväll ska jag slappa. Imorrn morgon ska jag hämta ett paket på Schenker här i stan som ska till Kattehmmet som brann ner.

Vädret är -10 och det snöar inte.

Ha en bra dag alla.

Kram!!

Mirjami-78
0

Kalt i Gbg som i övriga landet. Varit uppe sedan 4.45 imorse. Ja det blev inte många timmars sömn denna natten, men lär ju sova bättre kommande natten. Ja nu är det bara frammot i januariGlad

Ja jag önskar er alla en underbar torsdag!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mammzing
0

Här är det runt -10 idag. Känns nästan som tropikerna.
Tror inte det kommer att hålla i sej dock, kallare är nog att vänta men det är skönt med en dag att ta igen sej på.
Ska försöka få igång bilen så jag kan jobba på eftermiddan.
Men nu ska jag ut och köra in ved så det räcker över helgen.

Ha en bra dag alla!

Mirjami-78
0

Då var arbetsdagen snart slut för idagSkrattande Ja då är det bara att åka Gbg runt kvar….Och sedan ev. handla och sedan hemGlad

sponny
0

Perfekt väder här nere, några minusgrader och ett snötäcke på marken. Så när den nya natt-snön var bortsopad och posten inhämtat satt jag med en kaffekopp i storarummet och tittade på utsikten. Inga stora planer, idag heller. Utan det får gå sin gilla gång med lite småplock. Ska plocka bort julsakerna men tror nog att jag väntar med det tills nästa vecka. Jag tror att Mathilda vill vara med och hjälpa till.

Mammzing
0

Hade 12+ inne på jobbet.
Tog inte av jacka, vinterstövlarna eller vantarna.
Men jobbade det gjorde jag.
Nu ska jag försöka tina upp.

[mia-38]
0

Hu vad kallt Mammzing.

Jag har fullt upp med nya sajten Skolvägran och att hjälpa till med Katthemmet. Hinner knappt med mej själv i denna stund..hahah.

B ville jag skulle komma men jag hinner ju inte. Så vi får ses på lördag. Hehehe.

Mirjami-78
0

Vi är hemma sedan vist antal timmar tillbaka……Och vi är helt färdiga.Tungan ute

ingann
0

Här har vi städat och donat idag. Jag förstår inte att det kn bli så stökigt så fort trots att man inte har småbarn Förvånad Sov gjorde jag en stund i morse också eftersom jag inte lyckades stänga de blå förrän efter 6.30 i morse…

Nu ska jag baka ut min deg… Hade inget matbröd hemma så nu blir det strax kaffe och en nybakt baguette trots tiden Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja härligt med nybakat.Glad Jag själv är mer eller mindre helt slut. Ska sova snart vilket jag har tjatat om de två senaste timmarna. Ja vad jag än ska göra ska jag sova. Var med om något underligt idag…Ja är jag på väg att bli helt snurrig eller är jag bara övertrött….Ja återstår att se.

sponny
0

#8 Nybakat - du tror inte att du skulle kunna PM:a över en macka… Skrattande

Måste bara säga att Camerons film Titanic är bättre än jag kom ihåg att den var. Fick en modell av skeppet i julklapp och ska bygga den så jag skaffade filmen som en referens. Tror jag har sett den minst 4 gånger nu. Förvånad En gång rent utan något extra, och en gång med kommentarer av James Cameron, en gång med skådespelarna och en gång med historiker. Och den är fortfarande bra….

Mirjami-78
0

#10 Ja den är väldig bra. Har den på film här hemma. Fick den i julklapp de året jag väntade på Anton. Julen -98 från min bror.