Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1230 ggr
Mirjami-78
2010-01-08 07:21
0

Fredag 8/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det fredag. Vi närmar oss helgen. Här har vi tydligen -13 grader. Ja lite kyligt måste jag säga.

Blir hemma med barnen idag. Ibbe hostat hela natten och verkar inte alls mår bra. Han gnäller i sömnen i mellan och vänder och vrider på sig precis som han skulle ha ont någonstans. Anton mådde inte bra igår. Han tyckte allt snurrade, så fick ha ett extra öga på han inatt med tanke på hans epilepsi, kan ha varit ett anfall på gång. Han kan ju inte riktigt handskas med det där själv utan oftast är han övertrött utan att han märker det.

Ja så min dag kommer se ut som så att jag är hemma med sönerna och  låter dem vila helt enkelt.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
2010-01-08 07:32
0

God morgon.

Sötnos i vagnen. Hoppas de kryar på sej idag Pia.

Jag har myyycket jag ska göra…Undras hur jag hinner arbeta med.
Ska hämta paket nu efter sju på Schenker till Katthemmet som kommer från Malmö.
Sen jobba till 16.
Hem och städa, ringa mamma, tvätta, jobba med forumet och säkert ta emot en del samtal.
Snacka man kommer vara slut sen..hahahahah

Sonen ska sova hos tjejen hela helgen. Sen på måndag är det skoldags även för honom.

Kram till alla.

Mirjami-78
2010-01-08 07:43
0

Ja Mia du verkar ha fult upp där….Men en fördel kanske i det hela, du kommer sova bra till nattenFlört

Ja jag kommer bli hemma med pojkarna här. Försöker ringa fritis och jobbet. Ingen tydligen som har kommit in där än….Dagis är redan ringt samt Fk.

Tuvalu
2010-01-08 11:59
0

Mina planer idag är att hålla huset varmt! Sen måste jag gå till affären och handla nåt gott till fredagsmyset Skrattande

Mirjami-78
2010-01-08 14:35
0

Ja nu är vi uppe sedan någon timme tillbaka. Ska ringa och avboka en tid som har blivit dubbel bokad, kommer troligen mötas ut av en sur läkarsekreterare, men får ta den smällen och hon får fixa en ny tid, så är det bara för jag kan inte vara på två ställen samtidigt.

[mia-38]
2010-01-08 17:16
0

Hej på er.

Idag fick jag sluta redan vid 15….Skööönt. Skrattande
Så jag har vart och handlat. Ska ta och städa lite nu. Har redan ringt ett par samtal.

Tänkte jag skulle få kvällen ledig ihop med en kasslergratäng…Tungan ute

Emil är hos tjej och B på hockey i Växjö. AIK spelar ju…hahahah

Kram till alla.

sponny
2010-01-08 18:46
0

Mest lite småplock, tvätt och städ idag. Har inte precis känt för några större utsvävningar eller projekt. Det kommer snart när jag ska börja på middagen, det blir pasta med Chorizo- och tomatsås. Mmmmmmums… Skrattande

Mammzing
2010-01-08 19:39
0

Åkte hem efter en timme på jobbet.
Stelfrusen. Bara + 10 inne.
Varit hemma och eldat resten av dagen.

Ute tempen ligger på -23 nu.
Fyyyyy

Mirjami-78
2010-01-08 22:24
0

Nu så kommer det tydligen skrik filmer ikväll. Jag ska fixa här lite med och få lite bättre ordning . Ska fixa lite mera imorgon bitti.

Ja här blir det en lugn fortsättning på kvällen…Hoppas ni får det med.Glad

sponny
2010-01-08 22:52
0

Skrikfilmerna… Nej tack, tror att det får bli en runda till med Titanic och ett kommentarspår och lite akryl- och oljefärg.

Mirjami-78
2010-01-09 00:03
0

Ja tydligen är det skräck filmer….Ja som de skriker i. Ja lungnar och finare säkert med Titanic filmen.Glad

sponny
2010-01-09 00:25
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mja, jag lär väl mig lite för mycket när jag tittar på den. Särskilt om man är som jag och vill ha reda på allt…

Bilden kommer från filmen men det "läskiga" är att när Robert Ballard hittade skeppet så var en av de saker han hittade i sanden utanför vraket just ett sådant dockhuvud i porslin som någon tappat när hon låg i det iskalla vattnet när skeppet förvunnit…

Värt att tänka på… och läskigare än någon skräckfilm i världen. Gråter

Mirjami-78
2010-01-09 00:29
0

Huaaa vilken bild. Ja verkligen läskigt…Undrar om platsen är besökt ut av de som omkom i den olyckan.