Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 819 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 10/1

Ja då var det söndag igen då. Helgens sista lediga dag. Ja I-fokus har varit lite seg så det har varit svårt att ta sig in här….Men nu fungerar den bättre igen.

Ja jag kommer vara hemma och ev. ta en sväng till jobbet för att underlätta måndagens arbetsuppgifter.

Ja önskar er alla en underbar söndag och hoppas ni får chansen att vila innan måndagen är här igen.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mammzing
0

Kom hem från särbon vid halv 3 i morse. Hade ingen som kunde ta ut mina djur så jag var tvungen och hem.
Vi eldade i öppna spisen igår kväll. Så mysigt!

Idag ska jag förbereda veckans arbete.

Och bara vara.

Ha det gott alla!

Nordann
0

Jag sitter och väntar på yngsta dottern,hon kommer snart hem från sitt besök hos pojkvännen i Karlstad.Ser fram emot att träffas eftersom hon varit borta sedan före nyår.

Jag har inte presenterat mig än men kan nämna att jag bor ensam med mina två yngsta tonåringar,deras pappa dog för snart 5 år sedan.Har även tre vuxna barn (vars pappa också dött) och ett barnbarn.

Bor i Luleå,Norrbotten,50+.

[mia-38]
0

Hej på er alla.

Välkommen NordannSkrattande

Idag ska jag åka och hämta saker på Katthemmet i oskarshamn till Katthemmet Kompis här hemma.
Ska hämta hos 3 privatpersoner med. Så denna dagen är fullbokad.

Igår vart B och jag och kollade på filmen Avatar. Den vackraste filmen jag har sett i hela mitt liv. Sevärd!!!

Hamnade inte i säng förräns klockan vart halv två inatt. Och grannen börjar bonka halv sju idag på morgonen. Sedan har han sprungit som en osalig ande fram och tillbaka ända tills jag gick upp.

Ha en bra dag alla.
Kram från mej.

Mirjami-78
0

Nordann: Välkommen hit till Singelföräldrar!

Jag försökte ta mig in här flera gånger inatt men-fokus var väldigt segt så det var inte det lättaste. Hade en gäst här igår kväll så kvällen gick fortSkrattande Ja det blir så närman inte behöver sitta ensam jämt med barnen….

Idag ska vi kanske iväg till jobbet en sväng ja så det bli lättare imorgon. Hoppas ni får en bra söndag!!

Mirjami-78
0

Idag har jag inte fått så väldigt mycket gjort men ska ut med barnen i snön en sväng nu så de sover till nattenGlad