Måndagen den 11/1 2010
Ja då var det måndag morgon igen. Ska snart väcka barnen här. Slipper åka med Anton till skolan för idag går skolbussen igen. Bara lämna Ibbe på dagis på vägen när jag ska till jobbet.
Ska ringa vårdcentralen idag för värken i kroppen som jag har. Har haft det under flera års tid. Den kommer och går och i mellan orkar jag inte ens bry mig. Vid ett tillfälle sökte jag för den och då hade jag höjd sänka, så fick gå dit igen efter några dagar men då hade sänkan blivit normal igen. Ja så fick aldrig svar på vad det var, men lite jobbigt gå runt och ha värk utan att veta varför.
Ja så nu ska jag börja leta fram barnens kläder. Önskar er en bra måndag…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Jadu Pia. Värk i kroppen har jag med haft i flera år. Läkarna hittar inget fel säger de. Så de tror att jag hittar på. Jag blev nekad att komma dit en gång. Men då anmälde jag de.
Hoppas att din läkare lyssnar på dej.
Jag ska snart till jobbet. Ska iväg med ett lass till, till Katthemmet ikväll. Det får bli sista denna veckan. Har inte råd att köra mer nu.
Måste få tag i min handläggare på AF med. Jag har rätt till en halv dags arbetssök. Men det har hon inte informerat mej om. Så jag vet inte hur jag ska göra.
Ha en bra dag nu alla.
Kram!
Aargh!! Sprucket element ute i garaget och x antal liter vatten på golvet. Och ingen avstängning utan det var bara att klippa vattnet till hela huset och stänga av pannan. Hopas nu att detta hinns lagas snart annars lär det bli kallt i huset inatt.
Man blir så trött… 
Sponny stackare!
Hoppas det löser sej!
Ligg på om hjälp Pia, man ska inte behöva gå och ha ont.
Ja, fy Mia, bensinen kostar 13 kr litern nu så det gäller att tänka på åkandet.
Jag har varit på banken och skrivit om lån och sen till revisorn med papper för 2009. Sen lämnade jag tre trasmattor på en affär som kanske vill börja sälja mina mattor. Hoppas.
Ska strax fara och handla lite.
Ha en fortsatt bra dag!
Sponny det där låter inget roligt……Glad jag slipper sådant
Mia…Du har ju kört flera laster, får ni någon ersätning för det där eller är det som vanligt, de som har minst hjälper de behövande….Brukar ju vara så.
Hade inte tid att ringa läkaren. Har vsårt att stå rakt upp idag tack vara ärret efter kejsarsnitten.
Fixat, rören är kapade och pluggade. Systemet har fyllts på med nytt vatten, alla element har luftats och värmen stiger. Men vid tvåtiden idag när jag hade 14 grader inne i köket så var det inte precis någon höjdare.
#5 Sponny skönt att det gick bra ändå…Kunde du fixa allt själv eller fick du ringa efter någon?
Ja nu är jag hemma allafal…..Och lite seg efter arbetsdagen. Chefen hamnade på akuten idag. Hon voltade runt och fick ont i ena foten så jag sa till henne att hon skulle åka in vilket hon gjorde. Tydligen var det väldigt långa väntetider…..
Som väl är har man släktingar i "branschen" så jag fick hjälp med det.
Ja det var ju tur det
…..Annars hade det kunnat bli nog dyrt…….??
Det hade det med all säkerhet blivit. Nu hade jag både en snickare och en rörmokare här och det kostade inget annat än en kopp kaffe var. 
Ja det var ju billigt
Ja det är tur ibland att man har någon som kan ställa upp och hjälpa en.
Min bror är snickare…Och vad han kan. Han gör det mesta själv. Byggde en teras till deras hus och snyggt blev det.
Ingann hälsar till er alla. Hon är sjuk så därför har hon inte kunnat kika in här.
Jag hoppas hon kryar på sig!!