Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 910 ggr
Mirjami-78
0

Tisdagen den 12/1

Ja då var det redan tisdag. Veckan har kommit igång. Ska snart mot jobbet. Ska väcka pojkarna här först. Antagligen kommer jag sitta fast i ett personalmöte ikväll…..Ja tvåtimmars övertidTungan ute Sen ska man hem och då blir det nog sängen mer eller mindre.

Ja så kommer min dag se ut….Önskar er en trevlig tisdag.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mammzing
0

Jobba lite hemma och sen till öronläkaren med minsta dottern.
Barnbarnet fyller 1/2 år idag!
Tänk att hon funnits så länge och nu skulle jag inte tänka mej ett liv utan henne.
Fortfarande kallt, runt -15. nu får det snart vara bra!

Ha det gott alla!

sponny
0

Mathilda ska snart hämtas å dagis och jag har hunnit med en del av det jag tänkt att jag skulle göra idag. Ringt ett par samtal och fått iväg ett CV till. Men det bästa måste vara att det faktiskt är 20 grader i huset igen. Fy för sjutton va skönt det är när man inte behöver frysa inomhus.

Ha nu en riktigt bra dag allihop.

Mirjami-78
0

Sponny: Ja det är inget vidare om man måste frysa inne.

Ja så här blev min dag då…Jobbat och kommit hem. Ingen P-möte för chefen bröt sin fot igår är hon ramlade….Ja så nu blir hon hemma allafal två dagar med gips m.m Ja så det var chef fritt idag.

Sedan skulle jag ha min rast…somnade och ja sov väldigt gott. Nu är jag hur pigg som helst kan jag säga. Nu snart tid att laga middag här hemmaSkrattande

ingann
0

Kikar in en liten sväng… Jag ligger fortfarande i över 39 graders feber (har gjort det sen i fredags kväll så min utekväll frös inne).. Jag ska till doktorn i morgon för att kolla om det är nån infektion eftersom det är så långdraget:(

tur att jag har underbara barn som hjälper till med alltSkrattande Kim har servat mig med varm buljong och vatten så jag fått i mig nåt och så har de bägge två turats om att fixa mat till sig själva:)

Hoppas att ni mår bra iaf!

Kram/Ingalill

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Hej Ingann!! Synd att din utekväll inte blev av….Men få hoppas du får chansen till en ny snart. Ja bästa att kolla upp det där med tanken på att du var sjuk i höstas/vintras. Krya på dig nu….och roligt att du kikar in!!Glad

ingann
0

Pia: ja, jag känner mig helrisig och vill inte bli som i höstas:( var på väg till datorn en sväng i gårkväll men då började hela rummet snurra när jag reste mig så det blev bara ett sms till dig istället:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Neee, bli inte så sjuk igen!! Det var inte roligt….Jag tyckte jätte synd om dig när jag fick dit sms….Ja försök nu att bara vila och ta det lugnt!!