Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 2317 ggr
Mirjami-78
0

Lördagen den 16/1

Ja då var det lördag igen då och det betyder att de flesta ut av oss är lediga och får sovmorgon.Skrattande

Jag kommer nog ligga kvar i sängen på morgonen så länge jag får för mina barn och det ska bli skönt att få sova ut.

Ja vad kommer ni hitta på idag? Jag kommer att tvätta på kvällen och fixa lite här hemma. Barnen vill ha pizza så kommer få göra i ordning det för dem, är ju lördagGlad

Ja jag hoppas ni kommer få en härlig lördagSkrattandeCool

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

liwa
0

God morgon!

Idag ska vi åka över till min mormor som håller på att flytta. Ska gå igenom massa saker. Massor av morfars saker som är kvar efter hans död. Men det blir nog bra.

Sen hoppas jag att min vän kommer över och fixar min bil idag. Förardörren har gått i baklås så jag måste krypa in på passargerarsidan och eftersom man inte är världens smidigaste så är det lite jobbigt.

Hoppas alla får en fin lördag.

Mammzing
0

Sista jobbdagen på det här passet!
Skönt!
Det har varit mer än vanligt. Jobbigt med folk mitt inne i en psykos, hoppas han är lugnare idag.
Nu börjar livsandarna vakna så smått, det är bara ett par minus här.

Får se vad det blir i kväll.
Ha det bra alla!

Mirjami-78
0

Ja här fick man inte sova så länga man ville. Minstingen vaknade körde armbågen i min mage ett antal gånger ja han tittade på barnprogramTungan ute Ja så till slut gick jag upp ur sängen. Sen skulle jag titta på teven i natt. Ja somnade så klart och sov på fjärrkontrollen när jag vaknade. Ja man är lite underlig på nattetiden märker jag.

Ja snart är det mat här och sedan tvätta vid fyra tiden.Skrattande

[mia-38]
0

Hej på er.Skrattande

Här är det slapparhelg på gång. Har inget alls planerat förrutom att jag ska möta upp ett par som ska lämna saker till Katthemmet.

Jag ska sitta vid datan…kolla tv…..och bara vara. Behöver det. Denna veckan har varit hemsk.
Blir nog pizza framåt eftermiddagen/kvällen. Tungan uteFast jag egentligen inte har råd..men jag tar mej råd idag.
B har sin dotter så där blir det lungt med.

Kram till alla.

Mirjami-78
0

Mia…Ibland kan det vara skönt att bara vara.Skrattande

Jag har värk i magen och hormonerna hoppar….Är irriterad över Ibbes pappa. Ja men ska försöka att inte förstöra min dag med det hela. Vissa kan och vissa har, även om de i slutändan inget har….Men konstigt nog lyckas de alltid i slutändan ändå skaka fram pengar när de själv behöver det.

[mia-38]
0

Pia…du får med försöka att vila idag med din mage och hormonerna.
Tänk inte på Ibbes pappa. Han får sköta sitt egna. Det är inte dina bekymmer längre.

Mirjami-78
0

Neee…han är ju inte mina bekymmer, och ska inte bli det igen heller.

Ja ska vila men senare ska jag tvätta….Ja får springa av mig alla hormonernaFlört och ilska.Skrattande

[mia-38]
0

Hahahah Städa brukar hjälpa när man är arg Pia.

Mirjami-78
0

Ja varför tror du jag städar annars så ofta i mellan jag gör…..SkämsTungan uteFlörtSkrattande Ja för att få ur mig ilskan….Hi hi hi hi  JA då blir det att städa idag igenCool

Mia….Behöver du städhjälp??

[mia-38]
0

PIA….du är en ängel om du vill komma hit och städa….hhahhahaah..Kyss Jag har slarvat en del nu. Och har en del att ta igen..men får inte tummen ur där bak.

Är lite irriterad jag med faktiskt. Blir lovad att få lägga ut en tråd om reklam om Skolvägran..men den får man nästan skäll för att man lagt in den. Hmmm??? Inga namn nämnda…men irriterad blir jag på sånt.
Man kan missa vad man lovat…men man kan oxå försöka ha liiite mer koll på  det hela. Inte kul att komma in här och läsa sånna mail…hahahaha…

Mirjami-78
0

Jag kan förstå det Mia…..Har man lovat så har man.

Ja tänkte liksom om jag går/cyklar hem till dig först och sedan städar och samma väg tillbaka så borde detta hela ha försvunnit på vägen.Obestämd Om jag har tur….Hi hi hi……Tungan ute

[mia-38]
0

Hahahah..gör du så…men kan du inte ta tåget…det går förbi här nästan…bara 100 m bort..så kan du hoppa av i farten liksom. Du lär ju annars vara jättetrött om du ska cykla hela vägen. Och då orkar du ju inte städa..hahahahaFlört

Mirjami-78
0

Hi hi hi….Ja risken finns ju att jag är lite seg när jag kommer fram. Ja får la ta någon godståg som man kan åka med gratis i kylan och hoppa av utanför dig, för tänkte komma undan lite billigt….Sedan får jag ju jaga efter samma tåg på vägen hem hi hi hiTungan ute

[mia-38]
0

Det går tåg med träd på…ta den sista vagnen så upptäcker de dej inte. Det är säkert över 20 vagnar på den..hahahah….
Skrattande

Mirjami-78
0

Ha ha ha….Ja får ligga mellan stockarna…Tar med kudde och täcka ifall jag skulle råka bli lite trött på vägen så hinner jag ju somna till säkert. Ska bara hinna hoppa av i tid sedan….Ja men det blir säkert bra…..Tungan ute

[mia-38]
0

Du kan ju tända en brasa med..eftersom du åker med träd..hahah så slipper du frysa..hahahah

Nu ska jag ta mej ett varmt bad. Flört
Kram så länge.

Mirjami-78
0

Hi hi hi….Ja  jag slipper ju frysa…Men lär ju bli upptäckt. Brinnande tåg….Hi hi hi Slänger du upp en brandsläckare när jag är i närheten sedan….Flört

Nordann
0

Här är en till som skulle bli glad av lite städhjälp.Har du vägarna förbi så är du SÅ välkommen!

Skämt åsidå så är jag lat med städning numera,kanske för att hormonerna lugnat sig (50+).Det är faktiskt bara skönt att ha släppt det "kravet" tillsammans med en del andra.

Idag blir det mest att förbereda 18-årskalas imorgon,det ska verkligen bli skoj!Hon som fyller önskar sig pizza så det blir lättlagad mat (det blir hämtpizza) och en äldre vuxen syster ska göra tårtan så jag har bara det roliga,fixa feststämning och så disken efteråt.

Mirjami-78
0

#18 Passa på att njuta. Antar att det finns ett underbart liv efter alla dessa hormoner som bråkar….Ja slipper ju städa allafal dåFlört

Hoppas ni kommer få ett trevligt kalas. 18 år ja det är bara en gång man fyller det. Glad

Mirjami-78
0

Neee, just nu känner jag inte ens för att tvätta och har nästa ingen tvätt så funderar helt enkelt hoppa över tvättiden och dra täcket över huvudet istället.Tungan ute

ingann
0

Hallå allihopa:) Äntligen kan jag använda datorn igen.. Kim har haft nåt jäkla program installerat som låste hela datorn:( Trots att jag nu lyckats återställa systemet vill den inte funka ordentligt.. Det tar evigheter att skriva (orden följer inte med i skrivtakten utan hoppar fram en stund efteråt) och sidorna låser sig varje gång jag öppnar en ny tråd så jag får vänta till den vill igen Obestämd

Nån som vet vad man kan göra åt det?

Just nu får jag vara glad att jag kan göra nåt öht;)

Pia: kom hit o städa med vettja Flört här passerar tåget bara 30 meter från huset och sakta kör det med för stationen ligger bara några 100 meter bortSkrattande

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja Ingann…då hinner jag slänga av mig tåget allafal på rätt ställeFlört Vad har ni för godståg som passerar…Pia ska tågluffa mitt i den kalla januari.Tungan uteFlört

ingann
0

Pia: här passerar alla slags tåg:) både passagerartåg, timmer, gods (såna där gammeldags i trä)  och containrar;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ok…då är det antagligen bara att väljaTungan ute….Tar nog det billigaste…Flört