Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 2793 ggr
[mia-38]
0

Söndag 17/1

God morgon alla.

Söndag igen. vart tar helgerna vägen? och veckorna?
Idag ska jag bara slappa och försöka att få bort min sjuka så jag kan jobba imorrn.
Känns som om kroppen ballar ur. Trött, benen bär mej knappt och huvudvärk.

Vad ska ni alla andra hitta på idag?

Kram

Mammzing
0

Ledig, ledig!
Ska bara vara. Trots att jag har massor som behövs göras så tänker jag försöka strunta i det mesta.
Mest akuta, pannan ska sotas och djuren matas.
Sen lutar det åt att jag skiter i resten.

Vlia dej du mia-38!
Låter som en bra ide.

Ha en bra dag alla ni andra.

Mirjami-78
0

Ta det lugnt idag MiaGlad Det är ju vilodagen och allt idagGlad

Mammzing du kommer att hinna ta det där andra senare. Gör bara det nödvändigaste och ta det lugnt sedan.

Jag ska snart fixa något att tugga på här och sedan lite senare ska jag troligen en sväng till jobbet. Ska bara få liv i Anton med här om en stund. Ibbe ja han är redan vaken.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mirjami-78
0

Nee, nu får det bli mat här och sedan mot jobbet lite senare. Mitt ena öga är inte alls bra idag….Svullen, röd och irriterad och jag fryser med på köpet.

3barnspappa
0

Jag ska försöka ta mig iväg och träna lite efter en vidrig kväll och natt. Har sovit bara 3 timmar eller nåt så jag kanske kan somna ikväll för en gångs skull. Hoppas ni får en bra dag idag :)

Mirjami-78
0

Jag är just nu på jobbet. Barnen är hos barnvakten. Stora sonen var nära på att bränna upp hela lägenheten idag igen. Ja nu blir det försöka gömma allt igen som man kan göra eld med.Rynkar på näsan Ja så är det men hoppas att han en dag lär sig….Utan att något allvarigare ska behöva hända.

Nordann
0

Här har vi haft 18-årskalas idag och jag är jättetrött.En glad tjej fick en massa fina presenter,nästan allt hon önskat sig!Smarrig prickig tårta åt vi tills magen stod i fyra hörn.

[mia-38]
0

Usch…jag är så trött så trött. Fattar inte hur jag bara ska orka hela veckan igen. Rynkar på näsan

Kul att kalaset gick bra Nordann. Skrattande Min son har med fyllt 18 men alla vart sjuka då så vi får fira han senare.

Pia…vad hände när han höll på att bränna upp er lägenhet? Fy vad läskigt.

Denna kommentar har tagits bort.
ingann
0

Idag har jag bara legat hela dagen utan att kunnat sova nåt.. Hoppas jag lyckas somna ikväll iaf så jag inte ser ut som ett vandrande lik i morgon när vi ska på bup.

Mia: Hoppas du inte åker på den här skiten jag har. Mitt började ungefär som på dig, trött, orkeslös och huvudvärk..

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Mia…Han leker med elden. Han hade bränt papper inne i vardagsrummet. När jag kom hit in så hade han fönstret öppet bara för att jag inget skulle märka. På sista tiden har jag nästan dagligen talat om för han att eld är inget att leka med, men tyvärr så hör han inte detta eller mycket annat jag säger till han vilket leder till att jag får gömma alla tändare och tändstickor. Ja helt enkelt kommer jag få skaffa mig ett skåp där jag kan låsa in allt han inte får röra, för annars så kommer han inte lära sig det.

Ja så nu har jag kommit hem från jobbet för ens stund sedan. Nu är det sängen som gäller här alldeles snart.

[mia-38]
0

Ingann: Ja fyyy…du har det tufft nu förstår jag….Jag hoppas inte det är samma…men trots att jag nu sovit en hel natt..så sitter jag här och undrar hur fasiken jag ska klara av att arbeta 8 timmar på detta.
Jag vågar inte vara hemma då jag väntar på en anställning hos de. Och det se ju inte bra ut med sjukdagar.

Usch Pia. Vilken himla tur att det inte hade spridit sej. Men lås in allt som han kan tända med.

Mirjami-78
0

Det är tydligen något som går just nu. Huvudvärk och trötthet m.m Anton klagade på huvudet igår och det brukar han inte göra vanligtvis. Ja ni får försöka bli friska nu….