Måndagen den 18/1 2010
Ja då var det måndag och ny vecka.
Jag ska upp och jobba igen till morgonen och sedan på eftermiddagen har vi tid till BUP. Hoppas nu att vi ska få en utredning på stora sonen.
Ja annars är det som vanligt, måndag och veckan första och nog den jobbigaste dagen.
Önskar er alla en underbar måndag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon på er.
Idag är det:
Jobba
Handla
Hem och laga mat
SOVA!!
som gäller……
Kram till er.
God morgon…..Är på jobbet nu. Börjar 9.30 Trött som bara den och så har vi besök till BUP i eftermiddag…Bara jag inte somnar där
Ja just nu är det segt, men ska nog komma på fötterna snart igen.
Önkar er alla en härlig måndag…..
Goddag allihopa.
Idag känns det lite bättre så nu hoppas jag det är på väg bort med allt elände:)
Elräkningen kom idag också! Nästan 600 lägre än jag hade räknat så nu ska jag fira det med att ta ut barnen på lunch *s* Det brukar vi aldrig ha råd till annars så lika bra att passa på:)
Hoppas ni får en bra eftermiddag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann….Skönt att elräkningen var lägre än förväntad.
Så nu har jag snart jobbat klart för idag och dags att dra sig mot Ibbes dagis snart. Ska hem och titta posten och fixa mellanmål för barnen och sedan är det att gå till BUP.
Nu hemma äntligen. Snart ska vi ut igen. Hämtade Ibbe från dagis och mötte på vägen en annan förälder. En pappa som brukar flörta. Jag gillar inte alls han och hans sätt då jag tror att han inte ens är singel. Undviker hans blickar så mycket jag kan, vilka man får varje gång man råkar vara vid dagisset samtidigt.