Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: 15-ot-off-topic
Läst 1056 ggr
Mirjami-78
0

Ot Film

Vad gillar du för filmer? Hur ofta tittar du på filmer?

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

3barnspappa
0

Jag gillar skräck/rysare men även drama och dokumentärer.

Tittar på film några gånger i veckan och ibland får jag nåt ryck och avverkar 5-6 filmer på en helg.

Mirjami-78
0

Jag gillar nog det mesta. Jag och min ex tittade väldigt ofta på thriller och även skräck/rysare.

En film som aldrig kommer tröttna på det är Törnfåglarna. Den är bara för underbar.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

3barnspappa
0

Jag gillar skräckisar som inte är så "hollywoodiserade" dvs fulla med chock-effekter utan filmer som Blair witch project och Paranormal activity. Bästa var Ringu-filmerna, de japanska varianterna. Underbar stämning och nackhåren reste sig både en och två gånger första gången jag såg den :)

sponny
0

Jösses, jag tittar på i stort sett allt. Och nu när jag är själv och arbetslös så är det inte omöjligt att det kan bli en film om dagen. Kanske någon dag något mer.

Och vilka filmer jag tittar på? Verkligen allt möjligt. Har kollat på Camerons Titanic några gånger nu som referensmaterial och kommit fram till att den faktiskt var riktigt bra. Annars allt från gamla Conan  med muskelberget Schwarzenegger, Rocketeer, James Bond, Star Wars så klart, Bladerunner, Den längsta dagen från 1962, All quiet on the western front, Nyckeln till frihet, the Shining..osv, osv.

Och så ska TV4Film visa en av mina absoluta favoritfilmer i repris snart, Luc Bessons Subway. Frågan är om man orkar sitta uppe.

PillanN
0

Jag gillar drama/thriller bäst =)

Är väldigt skvättig av mig så jag förstår egentligen inte varför jag ska utsätta mig för att se sånt.Man behöver väl livas upp lite då o då ;)

Min absolut bästa film av alla är Tracys hämnd.Den är bara bäst och jag ledsnar aldrig på den =)