Fredagen den 22/1 2010
Ja då var det fredag igen då. Veckans sista arbetsdag, fast jag kommer vara hemma. Är inte ok än så ska vila. Men mår bättre.
Vad kommer hända hos er idag då?? Har ni några helgplaner?
Hoppas ni får en underbar fredag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Jag har nog åkt på nån influensa.
Hög feber och huvudvärk. Så det blir att stanna hemma och försöka ta det lungt.
Var hos B igår…så jag hoppas inte jag smittat han nu.
Ska ändå försöka att städa av här hemma. Det har liksom kommit efter med det nu.
Ska kanske göra en köttgryta till kvällen med…eller blir det pizza om jag inte orkar.
Kvällen består nog av tv och data.
Ha en bra dag alla. 
Här väntar de vanliga sysslorna+städning och lite pulkaåkning:) Det finns inga backar i nära oss i detta platta landskap så jag brukar koppla pulkan bakom en häst.Väldigt poppis bland barnen;) Väntar hem min sambo nån gång idag.Han är bara hemma en dag i veckan,så det brukar antingen bli full rulle eller så blir inget gjort.
Tänkte hälsa på barnens faster i morgon och ge henne en blomma.Det är det minsta jag kan göra som tack för att hon är så snäll o kör oss när vi behöver iväg på veckorna ibland:)
Tja,vi får väl se vad som händer.Hoppas ryggen ska bli "frisk" efter gårdagens hölass.
Ha en bra dag alla=)
Kanske åkt på nåt…
Kroppen värker å det känns segt.
Skulle bara tro att det är vädret som spökar i mina leder.
Har så svårt för när det blir fuktigt ute.
Nåväl, ska strax åka till jobbet.
Inte skoj men nödvändigt.
Håller på med förra årets siffror, ingen roande läsning.
Kvällen blir lugn.
Det kliar i stygnen efter mitt födelsemärke som dom tog bort igår.
Ha en bra dag alla!
Igår låg jag i migrän hela dagen men nu är jag bra från det iaf;) Passar på att kolla datorn lite nu för vid 11 ska jag ut o luncha med en kompis
Vi har ett ställe här i samhället som bara tar 65 kr för lunchbuffén och idag var det god mat där.. Ost/skinkfylld schnitzel med persiljepotatis, Baconlindad kycklingfilé med mild pepparssås, Panpizzabuffe så man får nog ta lite av varje eftersom jag har så svårt att välja mellan flera goda rätter 
Efter det går vi hem till henne och fikar.. Vi hade tänkt gå hit men jag har 2 sjuka ungar hemma idag…
Ha en bra dag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God eftermiddag på er…..Jag har sovit och sovit och sovit. Jag sover bort denna influensa. Sedan har jag en ur gullig som som sitter brevid mig i sängen när jag slumrar till. Sen frågar han något i mellan och jag svarar och sedan fortsätter han titta på teven, barnprogram Ja han är go som låter mig vila och tittar till mig i mellan genom att fråga något.
Anton är i skolan som vanligt.
Alla ni som är sjuka….Hoppas ni kryar på er!!! Ja vet hur det är.
Ingann: Ha en trevlig lunch buffe, det kan du behöva!!
PillanN: Härligt att ni har en faster som ställer upp, det är guld värt!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!