Söndagen den 24/1 2010
Ja då var det söndag. Helgens sista dag.
Jag ska nu gå och lägga mig och sova. Helgen bara försvan som vanligt.
Vad kommer hända hos er idag?? Hoppas ni får en härlig söndag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Det är fortfarande helg hos mig iaf
.Sitter uppe och väntar på yngsta dottern som är med kompisar och ser på film,den andra dottern har precis lagt sig.Trött är jag fast jag slöat hela dan,ska bli skönt att sova!
Önskar alla en skön söndag!

Jag har en dotter som ska till sin kompis som fyller 14år idag. Vi andra min andra dotter och tre hundar åker till landet där de ska få springa lösa. Testa hur Milo är lös. Om han kommer på inkallning.
Mvh Angelica
voff på er värd för jack russell terrier
Åhhh vilken söt hund…
Idag blir det lika lungt som igår.
Ska se om tösen kommer att stanna här fler dagar utan att hennes mamma hör av sej.
Jag är på dåligt humör. Känns som om allt har ändrats i en viss relation. Tror han hittar på annat just nu…:-( Eller känner jag av fel bara….men det känns så.
Vädret är fint. Solen skiner och det är -7.
Nästan nyss kommit hem.
Sov hos särbon i natt. Det blev sent och jag orkade inte åka hem.
Tyvärr så har jag ju djur som måste ha tillsyn även om jag inte är hemma så det blev till att ta sej upp i tid och åka hem. Det är lite synd, att vi så sällan får mysfrukost tillsammans.
Men jag har laddat mina batterier för hela veckan nu.
Ska fixa in lite ved och laga mat och baka lite idag.
Har massor med tvätt jag borde fixa.
Får se hur mycket som hinns med.
I morrn ska jag som omväxling jobba.
Kundbesök.
God förmiddag på er alla!
Ska fixa stallet och dra ny tråd i hagen,sen tänker jag bara mysa med barnen idag.=)
Har fått den hemska hostan som barnen haft,usch..det bara tjuter när man andas. Mammors sjukdomar brukar ju aldrig räknas,vi ska ju klara av allt o jobba på som vanligt. Borde vi inte då ha blivit immuna mot alla virus o bakterier då? "suck"
Slutklagat 
Tack för att ni finns. Hur jäkligt det än känns vissa dagar så känns det alltid bättre när man varit in på denna sida 
Kramen på er alla!
PillanN…..Ja det är den hostan son går just nu. Jag trodde med att man var immun mot allt numera…..
Jag har ont i halsen och lungorna och i hela kroppen…Mår Blahaaaa….Men imorgon ska jag jobba allafal. Får ev. ta en sväng till apoteket idag och fixa något som kan underlätta.
Här kommer inte hända så mycket idag….Lungt och skönt ska det vara och jag ska ligga på soffan och slöa

Här blir det att styra om sitt hus i vanlig ordning. Anton ska iväg och spela hockey med sina kompisar och Emil väljer nog sin gitarr som sällskap… Det är så härligt att höra honom spela, jag har alltid önskat mig en kille som kan spela gitarr men Gud missuppfattade visst min bön 
Mia: Märkligt att inte mamman hört av sig och kollat så att det är okay att hon är där. Fast jag hade nog ringt upp henne om jag var i den sitsen. Dottern är ju liksom hennes ansvar och inte ditt… Jobbigt med den känslan du har idag ang. en viss relation. Det är inte bara en rädsla/oro i dig tror du? Kan ju vara svårt att skilja på dem känslorna har jag märkt… Men magkänslan ljuger ju sällan… Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig!
Hoppas att alla får en härlig söndag! *kram*
Sanna…
Idag ska hon hem till sitt. Så det är utrett nu??Jag har en känsla av att mamman inte hade några pengar att köpa mat för så hon lät dottern vara här.
Men inte en gång till utan att mamman hör av sej till mej först.
Jooo..jag har en känsla av att han träffade en annan igårkväll.
Han har vart mysko nu i helgen.
jag kan känna fel eftersom jag är orolig i mej själv med allt nu.
Men jag lär väl märka om min känsla stämmer eller inte…
God middag alla!
Här har vi haft en mysig förmiddag med kortspel jag och Kim:) Ingen dator på förrän kl 12
Och så har jag varit inne hos grannen och tittat på en tv jag ska köpa av dem.. De flyttar ihop i huset brevid nu så då har de en extra 32 tums tjock-tv som jag tar *äntligen en tv med fjärr och fungerande knappar* så nu kan Kim få in sin skit-tv på rummet igen haha
Nu ska jag göra rent spisen efter ungarnas matlagning igår kväll.. Den är inte vacker kan jag säja 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mia…Ja du kommer få nog reda på det, men jag hoppas du har fel i dina misstankar att det inte är så.
Ingann…..Ja jag kan tänka mig hur det ser ut efter matlagningen.
Här ska det lagas mat snart….och jag har mer eller mindra vilat idag. Fortvarande förkyld. Hoppas barnen somnar i tid ikväll.
Jag har lite småkrassliga ungar hemma, största dottern har ont i magen och minstingen har hostat under natten. Bägge tycks ha blivit bättre under dagen.
Men nog har jag härliga ungar, trots att vi bor 4 pers i en trea på 72kvm och inte har varit ute på hela dagen så har dom inte bråkat en enda gång i helgen. De största leker med minstingen och minsta tittar gärna på när de största spelar sina internet-spel på datorn :) Och emellanåt läser jag bok med alla tre :) Laga mat hjälper dom till med vid varje måltid och jag kan inte nog skryta om hur stolt jag är över dom :)
Dottern kräks, troligen vikterkräkan och jag känner en viss oro i magen.
Hoppas inte jag åker på den skiten!
Hatar kräksjuka!
Å jag som ska jobba i morrn….
Hoppas det blir bättre vibbar snart mia-38.
Tack alla.
Jag skickade ett sms till han innan. Sen stängde jag av min mobil bara för att visa att jag inte alltid är tillgänglig när han vill.
Får se vad magkänslan säger när jag träffar honom igen.
Nåt konstigt är det….
#11 Ja du verkar ha väldigt underbara barn som du ska vara stolt över
Mina två kan riva halva lägenheten i mellan….
#12 Huaaaa vinterkräksjukan….Neee tack!! Lider verkligen med dig!!
#13 Starkt gjort!!!
Har precis nattat mina barn.Den lille har en mjukiskatt som han aldrig kan sova utan,men även sin egen riktiga katt vid namn "Lill Alice".Konstigt det där.Den katten sover alltid bara med han,aldrig någon annan och ändå är han den som kan vara lite väl hårdhänt med dom ibland. Stora sonen har Åter igen fått feber,ont i kroppen,huvudet och frossa. Han har varit så mkt sjuk under höst o vintern att han förmodligen får gå om 4-an stackarn.
Gruvar mig för att sova då jag haft så fruktansvärt jobbiga drömmar de senaste veckorna,mest otäcka drömmar.Känner mig helt slut när jag vaknar istället för pigg då de dessutom är så oerhört detaljerade drömmar"suck"
Sov gott allihopa och krya på er ni sjuka 
Den här stiliga killen är en av 6 som alltid är glad att se en nyvaken Jag varje morgon.
PillanN: Min store har också varit väldig sjuk under hösten/vintern. Ja fattar inte vart han fick allt ifrån… Vi får hoppas att dina barn kryar på sig. Jag vet hur det är att drömma. Har du skrivit upp dina drömmar? Om inte gör det och följ dem.
Jag var en sväng och handlade med sönerna. Imorgon får jag ta med mig både datamusen samt hemtelefonen i handväska när jag går till jobbet. Stora sonen bara ringer och ringer och inser inte att det kostar, så efter att ha sagt till han flera gånger om detta utan resultat så får han dataförbud samt telefonförbud. Hans mobil är laddad med 75 kr så han kan nå mig imorgon allafal….Men kommer inte på något annat sätt när han inte lyssnar än att göra såhär.
Satt och försökte få ur han en förklaring om han nu ens inser vad jag säger och det säger att han gör, men ändå gör han inte det utan något helt annat.