Reklam
Ja ni vet ju hur mycket reklam det går på teven om dagarna. Ibland kan det vara irriterande med dessa reklam pauser.
I tisdags så var vi på väg hem från personalmötet och Ibbe sitter i sin vagn. Helt plötsligt hör jag ur vagnen 118 800 superbillig nummerupplysning via telefon och sms……Ja tänkte ja du får gärna lära dig prata men hoppa över reklamen
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hahahah…Jag brukar med nynna på den eller nån annan reklamsnutt…Hos Ibbe fastnade tydligen den…hahahah
Ja han kunde den helt utan till och perfekt
haha lilla Ibbe 
jag är total reklamtosk jag med:) kollar all tv-reklam och lusläser all reklam i brevlådan..
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja vissa börjar tidigt….Som min Ibbe
#4 Ha ha,kan riktigt se han sjungandes. Min yngsta gick och rabblade på något i höstas.Till slut när jag faktiskt lyssnade ordentligt(ibland måste man stänga av ;) så hörde jag att det var reklamen för Ob(tamponger)!!! Frågade om han kunde fler reklamjinglar o sånt. Jodå,…Red Bull,för den ger dig vingar ,sa han!
Jiiisus,vet reklamtillverkarna att vissa barn…hmm..som min lilla.faktiskt Trodde att man kunde flyga om man drack den!!!! Herreminnen säger jag bara,tur han är lite förtåndigare nu 
Ursäkta mina bildbombningar i många av mina svar,men jag tycker det är så kul att fota

PillanN: Tampong reklam…..Tur att Ibbe inte kan den än…
Skulle vara rätt så pinsamt om han skulle börja sjunga den mitt i Gbg
…… Gör inget med bilder bara roligt att de finns med!!! Vilken charmtroll
du har….