Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 999 ggr
Mirjami-78
0

Onsdagen den 27/1

Ja då var det onsdag igen då. Mitt i veckan är vi.Skrattande

Sänder en extra stor kram till er som inte mår ok just nu!! Ja jag hoppas ni ska göra det snart igen!!Glad

Jag ska idag till Antons skola en sväng på eftermiddagen, sedan så blir jag ju hemma för är sjuk.

Vad kommer hända hos er denna onsdag??

Hoppas ni får en bra sådan!!! Kram på er!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon..

Jag ska jobba idag…får se hur sura miner de har för att jag vart borta. Sen ska jag till psykologen kvart över elva.
Socialtanten begärde att jag skulle söka 20 jobb i månaden, igen!!! Hur ska jag hinna när jag jobbar heltid?????

Pia….Krya på dej och vila så mycket du bara kan.

Kram till alla.

ingann
0

God morgon!

Hoppas allt är bra med er. Här är det hyfsat bra idag… Igår låg jag i migrän hela eftermidagen och på förmiddagen var jag på vc för att kolla en leverfläck på skuldran som kliat och bloat sista veckan…  På vår vc visste de inte vad de skulle göra så de skickade en remiss till Örebro för vidare koll…  Det blir säkert bra:)

Har stormen kommit till er som bor uppe i norr än? Här nere börjar det blåsa mer och mer nu Obestämd Jag vill inte ha nån storm när man är tvungen att ut oavsett väder för vovvens skull!

Pia: Krya på dig och vila ut ordentligt!

Mia: Du får söka genom internet på kvällarna…  Det är nog ända sättet att hinna Obestämd

Kram till alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

PillanN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har feberyrat inatt! Tobias hade vaknat inatt och pratat med mig vilket jag inte har nått minne av.Hade pratat om nån häst som han höll i Skäms Han hade tyckt jag var knäpp o gått o lagt sig igen Oskyldig

Har fått två likadana väldigt konstiga svar på hästen jag har ute till salu…fick ett liknande tidigare när det gällde en annan häst..hmm

Stormen har kommit hit i natt,snöar med. Mig gör det inget,bara bra med mer snö! Väntar att kissemamman ska få kattbäbisar när som helst…hon får otroligt fina ungar. =)

En bild på Bobbo o Lill Alice från en av hennes tidigare kullar.Någon som är sugen på kommande kissebäbis?

Ha det bäst alla!

Mirjami-78
0

Så nu är jag vaken m.m Jag ska snart till Antons skola. Ska träffa läraren….Och prata med henne lite. Sedan ska jag hämta ut Anton födelsedagspresent från posten.

Mia….Bry dig inte om sura miner på jobbet.

Ingann: Var rädd om dig Bra att du kollade upp fläcken.

PillanN…Du måste vila!! Lite sugen är man ju på en kattunge, men vi har inte den tiden. Jobbar ju m.m så den lille stakarn skulle få vara ensam alldeles för mycket. Visa gärna bilder sedan när de är födda….Väntar här med spänning. Hoppas förlossningen ska gå bra.

Mammzing
0

Hej alla!
Nu har det börjat klarna. Vaknade till i natt av att jag mådde så illa. Jag hade drabbats av kräksjuka precis som ungarna. Varit vaken sen två i natt. Visst, slumrat lite mellan kräkattackerna.
Jag brukar aldrig bli sjuk så här. Men nu så, fick jag.
Det har snöat och snöar fortfarande kopiös här. Och blåser halv storm.
En klar nackdel med att bo såhär på landet.

Ha det fortsatt gott alla!

Nordann
0

Har varit ute i snöstorm idag,det blev till att pulsa.Som tur är är det inte kallt annars hade det varit hemskt.Minus fem och kuling med snö går an när man vet att man kommer in i värmen efteråt.

Till frissan hann jag idag och det var skönt,det behövdes ovanligt väl den här gången.Det blev så för att yngsta börjat frisörlinjen och jag tänkt att hon skulle träna på mig hemma men det går inte bra med kort hår än,nästa år hoppas jag det går bättre.

PillanN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Stackare,hoppas det är kortvarigt! Tycker det är det närmaste döden man kan komma att ha kräksjuka,usch! Kram på digGlad

Jag har fått vila en hel halvtimme idag…bättre än inget iaf.Har en kille på tillfriskning vilket märks då de har varit i luven på varandra Hela dagen! Men när jag väl är uppe,ja då är de minsann vänner"suck". De är för rara de små Tungan ute

#4 Men det är ju faktiskt det som är bra med just katt(ännu bättre med två;),de klarar sig bra ändå ;) Säg till om du bli sugen på kisse så kommer jag med dom=) Har ett gäng katter här ute;)

Mirjami-78
0

Så varit på sonens skola och nu äter vi mat. Sedan ska jag titta på det okända och sova. Imorgon ska jag jobba som vanligt igen.

Ja hoppas ni som är sjuka ska krya på er….Lider extra mycket med er som han kräksjukan. Vet hur det är att ha det därRynkar på näsan

PillanN: Skulle jag ändra mig ang. Katt så säger jag till.Glad

Nordann
0

#4 och 7 Mina tankar i all välmening:

Kattungar ska inte vara ensamma mycket,de behöver sällskap av en annan katt (stor eller liten spelar ingen roll).Även vuxna katter vill ha sällskap fast de klarar sig även om man jobbar heltid förutsatt att man ägnar sig åt dem när man är hemma.

Alla katter jag haft här,alla vuxna,har beklagat sig högljutt om de varit ensamma om så bara två timmar (vi har haft det så länge att någon i familjen oftast varit hemma).Jag har två egna katter och tar hand om hittekatter med.

PillanN
0

#9 Förstår vad du menar. Jag tänkte mer än jag skrev,syftade på vuxen kattSkäms. Vi har 8 katter i olika åldrar,både stallkatter och de som är inne ibland och min långhåriga innekatt som avskyr världen ute. Alla har de sin personlighet…men förstår vad du menar.

Nordann
0

Ja,det blir lätt så att man inte skriver allt man tänker.Men iaf,om man funderar på kattunge kan man hellre fundera på två kattungar om man inte har katt innan.Då har de sällskap av varandra och då är det ok att vara borta på heltidsjobb.

Mirjami-78
0

Ja det är nog så att två har mera sällskap ut av varandra. Skrattande