Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 956 ggr
Mirjami-78
0

Fredagen den 29/1

Ja då var det fredag och sista arbetsdagen för denna veckan för dem flesta allfal.

Jag blir hemma med Anton som fick svininfluensa sprutan nummer två igår fick feber m.m Ja helt enkelt så mådde han inte alls bra efter sprutan.

Ja jag hoppas att ni ska få en underbar fredag Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mirjami-78
0

God morgon på er!! Ja då var det morgon igen då.Glad Blir hemma med Anton idag som ligger i febern efter svininfluensa sprutan, så det blir en lung fredag här idag. Ska hinna med att städa här lite och sedan blir det fredagsmys på kvällen.

Hoppas ni får en bra fredag…..

[mia-38]
0

Hej på er.

Ääääntligen fredag.Skrattande Snart jobba men slutar nog vid tre idag.
Sonen ska vara hos sin tjej så jag får en ensam kväll. Behövs efter en intensiv period här hemma med bägge två ungdomar. Visserligen trevligt men ska ändå blir skönt att vara ensam.

Sonen hade piercat sej i tungan igår. Så han svamlade som ett fyllo.
Dumheter han hittar på. Men han är 18 så jag kan tyvärr inget säga.
Han får nu dricka soppa i några dagar. Och skölja med Flux…

Ikväll blir det tv för min del. Funderar på att köpa hem en liten smörgåstårta eller nåt.

Pia….stackars Anton. Hoppas det snart går över. Hur mår du själv då?

Kram till alla.

*nynnar: Nu är det fredagsmys..om det så är det sista jag gör…*

Mirjami-78
0

Mia…är glad att inte mina är så stora än att de kommer hem med piercing i tungan för jag skulle verkligen skaka på huvudet. Fattar inte vad det där ska vara bra för om jag ska vara ärlig…..Men ja är det 18 år så kan man u inte såga till så mycket mera längre gällande sådana saker.

Försöker ringa till jobbet men ingen som svarar!!! De skulle redan ha varit där runt 6.30 tiden, men vet inte vad som har hänt. Ingen är där allfal….Ja får försöka ringa senare helt enkelt.

Mia…du kan behöva vara ensam. Ja kan vara skönt efter du har haft ungdommarna där.

Jag mår sådär idag. Hostar än och ska snart ta mina mediciner, annars så mår jag rätt så ok nu.Skrattande

Ja fredagsmys…..Hi hi hiSkrattande

PillanN
0

Ska åka på möte med soc. och skola för att försöka få hjälp med min situation. Det var från början menat att jag skulle få en kontakt familj då jag är ensam på veckorna med barnen. Har ändrat mötestid en gång pga hans jobb och fick denna…då kommer han ändå inte hem för det! Då är det ganska meningslöst att åka dit. Ska dit iaf,får åka med en lärare från skolan då jag inte tar mig någonstanns annars.Goa människor det finns =)

Usch…Ska iaf göra det bästa av det för barnens skull.

Kram på er och tack för att ni finns!

Mirjami-78
0

PillanN: Hoppas det ska gå bra på mötet!!! Du sliter och kämpar!! Kram till dig!!

Tuvalu
0

Här är det partyhelg med vänner som står på planerna Skrattande

Mammzing
0

Ska vara hemma från jobbet och ta det lugnt idag.
Mår lite halvtjorvigt.
Hoppas det ger sej snart, ska, måste vara på jobbet i morrn.

Så smått det verkar med kräksjuka när man hör om hur du har det PillanN ! Lycka till.

Ni andra, ha en bra dag.

ingann
0

God förmiddag på er!

Här snöar det för fullt igen Rynkar på näsan Jag vill ha vår nu! Eller ännu hellre sommar…

Ska strax iväg till affären och handla hem saker till en smörgåstårta:) R fyller 17 år på tisdag så vi ska fira honom i helgen…

Pillan: Lycka till idag!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Nordann
0

Jag förstår mig inte heller på piercing men kan tala om att min äldsta dotter gjorde en på tungan förra veckan..och hon fyller snart 34 år..jaja,tur jag slipper själv brukar jag tänka.

Jag ska strax iväg och hämta postorderpaket och köpa lite matvaror till helgen,jag brukar e-handla men glömmer en del ibland.

Helgen här består av besök av kattintressent imorgon och 37-årskalas (svärson) på söndag.Hoppas katten får sitt nya hem snart,det är en hittekatt som jag sökt ägaren till två månader men nu måste han omplaceras.

3barnspappa
0

Jag ska ut och käka med några av grabbarna på jobbet, en av dom fyllde år i onsdags och nu ska han firas lite. Ska bli kul att träffa lite folk. Jag har också reggat mig på en dejtingsajt, känns lite kul att bläddra runt bland alla kvinnor och se att "marknaden" ser rätt så trevlig ut :) Har inte varit singel på över 10 år nu så man har inte tänkt i dom banorna direkt.

I övrigt så börjar nu min barnlediga vecka och det kommer att bli tomt här, lite tråkigt för jag trivs så bra med att ha minstingen här. Hon är alltid så glad och det är så mysigt att krypa upp i soffan och läsa böcker för henne. Ska använda veckan till hårdkörning med att gå ner i vikt ännu mer, 4,5kg har försvunnit hittills och har 6-7kg kvar att gå ner. Och sen ska väl musklerna börja synas på allvar :)

Hoppas ni alla får en skön fredag, det ska jag ha :)

Mirjami-78
0

Här blir det en lung fredag kväll/eftermiddag med en sjuk son. Han har fortvarande lite feber så han ska få febernedsättande snart och sedan ska jag fixa något att äta för han och minstingen. Sen ska jag lyssna på musik och städa.

En sak är jag så glad över…..Att det är så många som kikar in här och skriver!!! Ja det är så härlig när man kan läsa vad andra gör….Glad Känner inte sig lika ensam heller då…Kram till er alla!!

sponny
0

Nu är det spännande kan ni tro. Min lilla tjej är tydligen inte så liten längre. Gissa vem som har två lösa tänder?Glad

Mirjami-78
0

Sponny…..Ja hon börjar bli stor!! Ja då lägger hon dem sedan i ett glas vatten och väntar på en peng till morgonen.Skrattande

sponny
0

Ja, när hon väl lyckats vicka loss dem så lär tandféen komma med ett par guldpengar.

Nordann
0

Spännande,mitt första och hittills enda barnbarn har också precis tappat två tänder.Tandfén kom med guldpengar,en för varje tand.

Mirjami-78
0

Ja det är nog det barnen ser mest framemot…..Få den där guldpengen.Skrattande