Måndagen den 1/2
God morgon alla.
Vilken sötis Pia…hihihih..
Har verkligen ingen lust att gå och jobba idag. Vet hur dagen kommer att bli. Jag ska stå mellan två maskiner som avger nån slags ånga som jag tydligen inte tål. Därav min hemska huvudvärk och illamående.
Har sagt till chefen men han struntade i det. 
Min handläggare på AF har fortfarande inte hört av sej.
Min handläggare på sossen ger mej för lite pengar varje månad. Det stämmer liksom inte med det hon sagt tidigare.
Sonen stack till tjejen mitt inatten inatt. Fattar nada. Mår hon dåligt igen eller??
B störtförkyld. Så han får man inte träffa nu.
Hahahah..ja som ni ser så är det mesta bara problem…men jag är lika glad för det…heheheheh…
Hjälper inte att tjura ner sej heller.
Ha nu en bra dag mina vänner här inne.
Kramar!!!
Måndag morgon,ska iväg snart.Bokade precis tid för min senaste hittekatt "Lilla Gubben" för kastrering,det blir imorgon kväll.Sedan hoppas jag att han kan få flytta till en granne,det ser vi när han träffat hennes hankatt (efter kastrering).
Hej allihopa!
Det snöar fortfarande här! Det känns nästan som "hemma" i norr,ha ha,helt underbart. Ska faktiskt ta det lugnt idag då helgen har varit extremt jobbig. Min lilla "prinsessa" kommer på e.m och ska rida =).Jag ska ta en ponny med mig när jag går o hämtar lillen från dagis,denne ska få dra hem han i pulkan.Lilltjejen och hennes mamma följer med så får hon rida en längre bit till sina stora förtjusning. Köpte en mindre sadel igår som ska passa min goa ridelev bättre =)
Sen hoppas jag pojkarna är sugna på att vara ute i snön när de kommer hem så vi får busa av oss ordentligt.
Idag tänker jag vara Jag med andra ord!!!
Ha det så gott alla!
Lämnade Mathilda på dagis för ungefär en timme sedan och exet ska sedan hämta henne där. Egentligen skulle hon inte vara på dagis idag men de skulle titta på barnteater så vi bestämde att jag skulle ha Mathilda lite längre så byter vi på dagis istället. Skönt när det fungerar
Sedan ikväll blir det en nätt resa på 6 mil till Ronneby för ett bygg-möte. Ska bli kul att se hur vägarna är då eftersom det snöat en del idag på morgonen och är snor-halt ute. Blir väl till att köra i god tid.

Här är det äntligen mamma vecka igen
Idag är det milt och snön börjar sakta smälta, härligt då jag vill ha vår nu…
Idag är jag bara glad….Ja fråga mig inte varför.
Dagen började med att hemtelefonen ringde. Anton som hade lekt med sin mobil och skicka sms till hem telefonen….Ja tur egentligen för annars hade vi kommit försent till tandläkaren ja vilket vi gjorde allfal, men detta tack vara kollektivtrafiken. Stopp med spårvagnar så fick ta en buss istället och sedan byta på centralen. Sonen har ju sin tandläkare ute på Sahlgrenska så vi har en bit att åka.
Ja efter detta då så gick vi ut på stan och åt buffé..Ja så jag slipper laga mat idag. Detta gjorde vi bara för att Anton fyller år nästa vecka och vi hade tid för detta idag.
Sen kom jag hem och hittade brev från FK. Ja jag får betala tillbaka för bostadsbidraget från år 2008 och det var jag medveten om och har nästan de pengarna redan, men i ett ut av breven står det även min ex namn på för vi bodde ihop i början av 2008, så jag kommer kräva han på ca 1500 kr. Ja han får ta med sig lappen till soc. och förklara för dem. Jag ringde upp han och sa till han om det. Jag tänker inte betala hans del utan det får de fixa. På den tiden levde vi på soc.bidrag.
Ja så nu ska jag ta det lite lungt…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Visst är det härligt att bara få vara glad utan direkt hänt nått speciellt! 
Tog en tur med pulka bakom en tokig ponny till dagis för att hämta Eddie.Lilltjejen som skulle rida fick åka pulka hela vägen istället. Vet inte vad det är med djuren idag,halvt tokiga allihopa.Skulle ta ut ponnystoet som brukar vara så snäll från boxen…då sparkar mig i buken! Det kändes vill jag lova
Att kroppen håller ihop efter alla törnar man fått. Sen ringer han som köpt två ponnyer av mig och frågar om passet har kommit till den ena,för han ska åka med dom på fredag….till Rumänien! Men hallå! Han tror jag lurar han för att det tar lång tid med alla papper,sen ska hästarna besiktas innan de far med! Känner att tålamodet är slut med den gubben,har annat o sätta energi på!
Så fick man klaga lite,ha ha
Hoppas ni får en bra kväll alla!
Godkväll alla!
Idag har jag inte gjort nånting nästan.. Möblerat om inne vid Kim bara som jag lovat… Annars har jag haft alldeles för ont i hela kroppen efter att storstädat igår… Fick ett ryck igår kväll och blev städsugen så jag sopade överallt (försent att dra igång dammsugaren), torkade alla golv, dammade varenda liten pinal i bokhyllan, diskade varenda pryl i köket som inte låg i nån låda (kryddburkar o sånt som brukar kunna bli äckligt av stekos), gjorde rent och svärtade kokplattorna, rengjorde ugnen, torkade skåpluckor & lister, klippte sönder en sidenblomma och gjorde en ljusdekoration av till matsalsbordet… Det var inget min arm mådde bra av men jisses vad skönt det var att få det gjort 
Så av den anledningen har jag bara slappat i soffan idag;)
I morgon blir det nya tag.. Måste slänga ihop en tårta i morgon bitti eftersom R fyller 17 år:) Tckte inte det var länge sen han var så här liten och stod på inlines första gången:
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner