Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1330 ggr
Mirjami-78
0

Torsdagen den 4/2

Då var det torsdag igen då. Vi närmar oss slutet av veckan.

Jag har en son här hemma som både klagar på magen och huvudet samt fryser så han får vara hemma idag. Blir han bättre så får han gå till skolan imorgon helt enkelt. Igår var han så borta och mådde inte alls bra så tycker att han får vila upp sig idag.

Ja så idag blir det att städa.

Hoppas ni får en bra torsdag.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Det går mycket skit nu Pia. Emil vart hemma igår med. Han mådde illa.

Idag är det kabelarbete för hela slanten.Hahhahah.:
Och så fyller jag år idag. Men vi ska ha kalas nästa månad istället. Då ska vi fira Emil med som fyllde 18 innan jul.

Ikväll ska jag nog till B.Kyss

Ha en bra dag alla.
Kramar!!

Mirjami-78
0

Grattis Mia!!Glad

Det är många som fyller i feb.månad. A här hemma fyller nästa vecka.

Ja jag har med hört att det går mycket just nu. Ja får se om han blir sämre eller om han piggnar till.

[mia-38]
0

Tack Pia.

Ja jag känner många som fyller i februari oxå. Och snart är det  ju Alla Hjärtans Dag med…hihiihiKyss

Mirjami-78
0

Ja det är det den 14/2 Ja blir spännande att se hur många kort man kommer att få.

Gullan402
0

GRATTIS MIA!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

sponny
0

Grattis Mia! Skrattande

Har sovit riktigt gott inatt efter snöröjningen igår och vaknade av att brevbäraren slog igen sin bildörr precis nedanför mitt sovrumsfönster. En rejäl låda med prylar levererade till dörren. Inget planerat annat än att CVt ska in idag.

PillanN
0

Grattis Mia !!!Skrattande  Är det 25 år då eller?Oskyldig

Har den lilla killen hemma idag,feber,ont i magen,hostig och snorig. Vi turas bara om att vara sjuka här hemma "suck"

Ska upp på stalltaket och skotta av snön så man slipper vara orolig att det ska braka av tyngden. Man landar iaf mjukt om man skulle klanta sig o åka ner *fniss*

Måste verkligen försöka få städat i huset…det har hakat efter på sistone….usch vad tråkigt det kändes.

Hoppas alla ni får en trevlig dag Glad

Nordann
0

Grattis Mia!

Har precis repat mig efter en mindre magsjuka.Är lite småsnuvig bara så det är något virus antar jag.Det enda jag gjorde igår var att klicka på alla i ifokus-laget på fackelkampen!Dagens goda gärning,bara 7 dagar kvar nu.

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS MIA!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Här har vi SkrikandesMagsjuka….Gråter Vet inte vad jag ska ta mig till…..Rynkar på näsan

sponny
0

Var ute på ett sådant uppdrag tidigare ikväll. Min syster ringde och undrade om jag kunde sticka till affären och handla åt henne. Lill-grabben hade åkt på magsjuka så det var bara att sticka och fixa blåbärsoppa, frukt och morgondagens frukost åt dem.

ingann
0

Nu har även den här dagen gått… Läkaren skulle ringa med analyssvaren idag på eftermiddagen men telefonen har varit knäpptyst:( Hoppas de ringer i morgon då för väntandet är värre än något besked! Tror inte jag klarar av att vänta hela helgen också…

Nu är det snart dags för kvällspromenad i snön med den lille fyrbente saken… Önskar det kunde bli barmark snart så det blir lättare att ta sig fram;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Tack alla. Kyss

Jag har haft en bra dag. Åkte till B och han bjöd på semla. han hade satt ett ljus i…hahahah….Och under fatet låg det två triss-lotter.
Han hittar på den…Skrattande

Usch för magsjuka ja. Jag hoppas ni kryar på er.

Snart sovdags. Måste upp lite tidigare imorrn då jag ska fixa fikat till jobbet då.

Kram till alla.

Mirjami-78
0

Ingann…Jag hoppas du får svar till morgonen på det hela.

Sponny….Ja då är det nog magsjuka som härjar lite överallt i landet.

Mia….Ja den där B han är påhittig han….Ja bara vänta och se vad han kommer på nästa gång.Flört

Nordan…Skönt att du är frisk nu från eländet, här har den nog bara börjat är jag rädd för.

PillanN
0

Tycker verkligen såå synd om er med magsjuka Rynkar på näsan Hoppas  det är kortvarigt ,det är den hemskaste sjukan man kan ha!

Kram på er alla!