Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 659 ggr
Mirjami-78
0

Måndagen den 8/2

Ja då var det måndag igen. En ny vecka har vi framför oss igen.

Idag är jag ledig då minstingens dagis har studiedag.

Jag önskar er alla en härlig måndagGlad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Ja nu är det jobbardags igen….Sitter och undrar varför man går dit när det ändå inte blir som det var sagt innan. Får nu inget fast jobb där. Gråter
De har inte råd! Och visst..det förstår jag.
De har gått back i över två år. Men varför sa de innan då att jag kan få min trygghetsanställning där?
*suck*

Känns som om man trampar i vatten. Måste snart se mej om efter en ny lägenhet som inte är så dyr.

Idag ska min chef försöka få tag i min handläggare. Hahahha..Lycka till.

Ikväll blir nog en lugn kväll.

Kram till alla och ha en bra dag.Kyss

Denna kommentar har tagits bort.
Tuvalu
0

Jag har varit på möte med AF idag och det lutar väl just nu åt att jag hoppar på Jobb och Utvecklingsgarantin som gör att jag kan hoppa in och jobba som vikarie vid behov… Dock gillar jag inte att det också innebär att jag står till deras förfogande 40 timmar i veckan vilket gör att de kan skicka ut mig på något som jag känner är helt meningslöst bara för att jag ska hålla mig sysselsatt.

Jag är inte rädd för att jobba! Men att slita heltid för 7800:- i månaden kommer att göra att jag känner mig utnyttjad. Skillnad om jag vet att "praktiken" kan leda till ett jobb, då kan jag gärna visa upp vad jag kan i en månad… Men som sagt inte bara för att jag ska vara sysselsatt och det ska se bra ut i statisktiken…

#1 Ja, Mia alltid verkar det vara nåt som ger en "huvudbry" Börjar snart ge upp min tanke om att allt bara kan bli bättre…

#2 Jag tror absolut att det kan finnas vänskap efter en separation men dock så har jag inte upplevt det själv. Inte så att barnens pappa och jag är ovänner men vi är inte heller vänner…

PillanN
0

ja,här ligger jag nedbäddad fortfarande,dock har hostan lättat. Väntar att ett lass hö ska komma o sen blir det mockning. Missade min tid hos läkaren på morgonen då jag inte tog mig dit :(

Usch..hoppas veckan blir bättre än den började

Mirjami-78
0

Nu äntligen hinner jag kika in. Ja jag har mycket att stå i just nu även om jag har varit ledig idag. Imorgon fyller stora sonen 11 år. Ja tycker det var nyligen jag fick han.

PillanN du får krya på dig!! Ligg nerbäddad så länge du kan. Sedan ta en ny tid till läkaren för du behöver komma dit helt klart.

Mirjami-78
0

Så tid att krypa i säng nu…..Glad