Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 753 ggr
Mirjami-78
0

Tisdagen den 9/2

Ja då var det redan tisdag igen då. Dagarna kommer börja flyta på här även denna veckan.

Idag fyller min store son 11 år fast vi har redan firat han i helgen så det blir inte så mycket firande idag ut av han.

Hoppas ni får en härlig tisdag.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon..

Sovit dåligt för andra natten i rad och är helt slut. Vaknade och var lite snurrig inatt. Övervägde att stanna hemma idag men näää…lika bra att jag går till jobbet. Mår lite konstigt…

Ska kanske till B ikväll.Kyss

Kram till alla. Skrattande

PillanN
0

Väntar hit en spekulant på en häst idag,håller tummarna att det går vägen. Har ev.fått hjälp av en vän från norr att hämta mig,barnen och den häst som blir kvar =) Ska städa lite här idag tänkte jag,får ta lite åt gången pga magen o ryggen. Skulle ju vara väldigt bra om problemen kunde komma ett åt gången iaf!

Ha en bra dag allihopa!

sponny
0

Har skickat iväg ett "Valentine-kort" idag och sitter annars mest i telefon för att höra mig för om mina CVn kommit fram som de skulle till de företag jag skickat dem. Man kan ju alltid se om man kan trötta ut företagen genom att ringa hela tiden tills de tänker: "anställ honom så slipper vi ha honom ringande hela tiden." Tungan ute

Annars är jag hemma med Mathilda som är förkyld. Ska se hur natten blir och sover hon ordentligt inatt ska vi nog testa om hon kan gå till dagis imorgon.

Mirjami-78
0

PillanN Hoppas du blir snart bättre!!

Sponny Mycket som går nu hoppas tösen kryar på sig.

Mia Ja jag kan förstå dig. Ja inget ställe jag skulle vilja jobba på.

Varit och köpt bakelser…..Som jag och sönerna ska tugga i oss och sjunga för stora sonen här. Ja nu är han stor….11 år. Vart tog bebissen vägen.Obestämd

PillanN
0

#4 NU klickade det att våra största söner är lika gammla! Gud vad seg man är ibland ,hahaTungan ute

Mirjami-78
0

#5 Vad roligt!!!Glad