Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett11förhållanden
Läst 1438 ggr
Mirjami-78
0

Nytt år som singel

Ja då är vi ju inne på 2010. Många ut av oss fortsätter som singlar, men har du några planer på att skaffa dig en ny partner?

Detta året ska ju vara kärlekens år har jag hört, så vem vet de som inte vill vara längre singlar han en extra stor chans att träffa någon.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Gullan402
0

Vi får väl se vad detta år har att erbjuda i kärlekens teckenFlört.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mirjami-78
0

Ja Gullan…man vet ju aldrig vad man hittarFlört

ingann
0

Just nu har jag inga planer på att skaffa någon partner men man vet aldrig vad som händer och sker:) Jag ska ju ut på fredag så vem vet Tungan ute

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

Hmm..heheheh…Vad ska jag säga? Vet ej om jag är singel eller inte ju. Men hoppas på nåt svar snart…Flört

liwa
0

Som sagt. Man får väl se vad detta år har att erbjuda. Hoppet finns ju att man ska träffa någon.

Mammzing
0

Är jag singel eller inte?

Ska nog försöka få till edt med den jag håller på och strular med.
Men då krävs det nog att jag inte fegar ur utan säger mer vad jag tycker och tänker.

Sen får vi se om det funkar eller inte….

Mirjami-78
0

Ja det gäller att stå på sig i vissa fall fast det inte är lätt. Jag vet allafal att jag är singel…Länge strulade jag med minstingens pappa men nu så är det helt slut med det. Ja vill ha någon som man verkligen har om man säger så…Om jag nu ska ha någon.Tungan ute

sponny
0

Vi får se vad som händer. Jag är ju särbo och ganska rejält också, flickvännen bor i IJmuiden i Holland (samma stad som Cornelis Vreeswijk kom från förresten). Och nu i jul fick hennes mamma en resa till sverige i julklapp av dottern och mat och boende av mig. Så de ska komma hit och då får vi se vad som händer.

Tuvalu
0

Om det vore så enkelt att bara skaffa sig en partner Tungan ute Jag har nog för höga krav för att kunna släppa in någon helt och fullt i mitt liv… Vissa dagar så känner man ju att det vore skönt å ha någon medan andra dagar så är jag nöjd med mitt singelliv… Men allt kan hända Flört

Mirjami-78
0

Jag känner med att det kan vara skönt ibland att vara ensam….Man har bara sig själv och barnen att tänka på. Man kommer och går som man vill men samtidigt så är det ju ibland lite lättare om man är två vuxna.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
angelica75
0

Jag vill också träffa en ny. Men jag går aldrig på krogen för att ragga. Så det får bli på nätet. Så någon napp kanske det blir.

Satt och spånande med min mamma på fm om en kontaktannons.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Tuvalu
0

Jag har nu reggat mig på en dejtingsida men efter att ha kollat runt så finns det inget här i mina trakter som lockar mig…