Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1086 ggr
Mirjami-78
0

Onsdagen den 10/2

Ja då var det onsdag igen då. Vi är mitten ut av veckan.

Börjar blir förkyld igen, men hoppas det ska ge sig. Ska snart väcka mina barn då jag måste lämna den lille på dagis och den stora ska till skolan och jag till jobbet.

Jag önskar er alla en bra onsdag.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

angelica75
0

Mina barn har studiedag idag. Själv så ska jag snart försöka att kravla mig ner till duschen. Ska till min nya familjeläkare. Har så ont i ländryggen. Nu får det bli en MRT på den står inte ut längre. Ska snart börja att packa igen. Ett evigt flyttande på mig.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Tuvalu
0

God Morgon! Jag har inga planer alls idag men har så klart en massa borden här hemma… Tar väl en promenad sen också…

Pia: Hoppas att din förkylning inte blir värre, tycker ni har haft mer än nog av det nu…

Angelica: Hoppas att du får ordning på din rygg… Jag är också sugen på att flytta…

Ha en härlig onsdag!

Gullan402
0

Vilka veckor jag har haft! Snöstorm, influensa, punktering på välfyllt släp, jobbat en del OCH upptäckt en flod i källaren igår eftermiddag. Ett element som aldrig fungerat så länge vi bott här hade rostat sönder. Ingen värme inne knappt och vattenfall i elementen. Ringde rörmokare igår, får till svar att de inte har tid denna vecka, ev. i slutet av nästa vecka. Men jag får låna lösa elelement…
Ringde nästa rörmokare, han kom i morse vid 8.00, jobbet tog 10 min, han bara lossade elementet och pluggade. Jag hade redan  tappat ur systetmet så det var inte mycket vatten som kom när han var här.
Puh, stoppat in i pannan och kan känna lite ljummet i huset. Nu har jag ett hästobb att lufta alla elemneten i omgångar men vad gör väl det bara det blir varmt!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

PillanN
0

Känner mig väldigt mör efter en vaknatt med lilla sonen. Jag är ff jätteförkyld och han har åkt på en omgång till.Öronbarn som han är har vi varit flitiga med nezeril då han inte tål penecillin.Nu har han åkt på en hemsk öroninflammation stackarn.

Känner mig oerhört lättad av att hittat nya hem till mina hästar och även fått hjälp att frakta upp mitt lilla föl som jag tack vare en guldhjärtad väns hjälp kan behålla.

Har inga planer för dagen mer än att ta hand om oss sjuklingar Flört

Ha en bra dag alla!

Mickan78
0

Jag ska ha lite egentid och åka och klippa och slinga mig, något jag inte gjort på ett år, sedan jag blev gravid, så det ser jag fram emotGlad

Mormor ska passa lillan och sen blir det besök från hennes pappa ikväll, får se hur det går…

Hoppas alla sjuklingar blir bättre och lycka till med packning och djur och annat!

Mirjami-78
0

Snart är arbetsdagen slut för idagGlad Ska hem och bädda ner barnen i sängen och sedan ska vi titta på teeven och inte göra så mycket mera. Ja det får bli en slö eftermiddag för hälsans skull.

Hoppas ni som är inte friska blir det snart.

PillanN: Min lille son var ett öronbarn. Han fick rör inopererad förra hösten. Sedan efter det har det blivit mycket bättre kan jag säga. Kankse något din son behöver med för att slippa det där.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool