Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 979 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 14/2

Ja då var det söndag då. Vi har haft en mysig lördags kväll med film och godis m.m

Ska snart krypa under täcket så klart och kanske sova ut lite imorgon bitti. Måste till jobber och lämna åter filmen som vi lånade.

Önskar er alla en härlig söndag…Tungan ute Och nu är det alla hjärtans dag, hoppas ni får en bra sådan.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

liwa
0

God morgon!

Här vaknade sonen kl 5 och hade ont i magen. Sen kunde vi inte somna om så det blev film i stället.

Nu ska jag ta min andra kopp kaffe och försöka bli människa igen. Idag blir det lugnt här hemma och i kväll ska jag tvätta.   Inget firande av den här dagen blir det heller. Eller vi kanske köper något gott till fika och bara njuter av varandra. :)

Hoppas ni andra får en fin alla hjärtans dag…

Mirjami-78
0

Jag ska snart dammsuga här samt diska efter gårdagen mys.

Har en liten här som hostar och hostar och hostar som bara den. Filmen ska lämnas igen som vi lånade igår samt ska till jobbet senare idag.

PillanN
0

Har inte alls gjort mkt idag då jag fick ett anfall inatt…känner mig allmänt trött. Hade bitit sönder hela kindtanden totalt så den gör ont vill jag lova!

Förutom det så ska vi snart gå iväg till en vän längre bort och surra lite.Har verkligen saknat "surrstunderna" :)

Känns lite tomt i stallet då jag skickat iväg två hästar vid det här laget:(  Ser fram emot flytten upp till norr då saker o ting verkar börjar lösa sig nu,kan inte låta bli att tänka på hur härligt det ska bli att komma "hem".  

Tja..det blir inte så mkt mer av den här dagen än att fortsätta njuta av dagen med mina underbara söner Glad

Ha en fortsatt fin Alla hjärtans dag alla !

Denna kommentar har tagits bort.
Nordann
0

Här har det också varit en slappardag,det brukar vi ha på söndagar.Då har vi "hemma-spa" och jag tvättar lakan så vi kan lägga oss nyuppfräschade inför en ny arbets- och skolvecka.Vi åt tagliatelle med lax och broccoli och lite crème frâiche,det tycker jag är både enkelt och supergott.En smarrig kladdkaka blev det också.

Mirjami-78
0

Jag har varit på jobbet med två barn hängandes efter mig. Ja det gick att göra det jag skulle men det var tufft i mellan. Nu så är vi hemma alla fal och ska upp vid 5 tiden till morgonen.