Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 836 ggr
[mia-38]
0

Tisdag 16/2

God morgon på er.Skrattande

Hoppas ni sovit gott.

Idag ska jag in till Kalmar på info på Samhall. Blir kanske en fast tjänst där. De behövde 20 stycken med en gång så chansen är ju stor.
Idag snöar det lite med. *suck* Är såååå trött på denna snön nu.
Ska hälsa på pappa på sjukhuset med om jag hinner. Han ska få sin behandling idag igen.

Hoppar nog över min praktik idag då jag har 190 saker jag ska ta tag i efter mötet i Kalmar.

Vad ska ni hitta på idag?
Kram till alla. Kyss

Mammzing
0

Jobb, kundbesök och djuren.
Ska söka två nya jobb idag.

Grått väder.
Troligen fika med särbon ikväll, då blir man solig på insidan!

Ha en bra dag alla!

Tuvalu
0

Idag blir det fika med en vän… Sen njuta av att vara mamma Skrattande 

Mia: Håller tummarna för att du får jobbet! Det är du värd!

Mammzing: Håller tummarna även för dig och jobb!

Jag är ju fortfarande arbetslös men har kollat möjligheter till att få komma tillbaka till mitt gamla jobb och då blir det ju sommarjobb… Men till hösten ska en tjej vara mammaledig där om allt går vägen så då har jag ju stor chans att få ett vik. Har dock sökt ett jobb i stan som jag helst av allt vill ha!

Mickan78
0

God morgon allihopaGlad

Hoppas att det går bra för er med jobben! Håller tummarnaSkrattande!!

Jag ska iväg och köpa badkläder och annat somrigt inför Spanienresa nästa vecka! Åker med en kompis som  har en dotter som är några veckor yngre än min, hennes man och mina föräldrar. Ska bli superskönt att få 2 veckor med värme och sol och komma ifrån allt här hemma lite!

Sen ska jag hämta ut min dotters pass och till kiroprkatorn för behandling.

Hoppas att min dotters dåliga mage blir bättre, annars blir det jobbigt på stan idag!!Tungan ute

Nu kaffe!!

Ha en bra dag alla!

PillanN
0

Sitter o väntar att tandläkaren ska ringa upp mig,inte lätt att få tag i privat tandläkare. Hoppas även att få komma under dagen vilket känns mer än omöjligt..eller iaf imorrn.Annars får jag ta mig till Skövde o kss för hjälp. Att det ska vara så svårt att få hjälp med detta!!!

En sån här infektion kan ju tom ta kål på en om det får gå längre*suck*

Snöar och varmt ute iaf :)

Ska ta en promenad med hästarna sen och hoppas jag får med pojkarna med,även dom behöver "rastas"…snacka om överskottenergi!!!

Ha en bra dag alla!!

Mirjami-78
0

Idag har jag haft mycket att göra. Klockan ringde 4.45 i morse. Sedan gick vi upp och iväg till dagis sedan till fritis på andra sidan ut av staden och sedan tillbaka igen till denna sida ut av staden där vi bor och till jobbet.

Nu fick jag ändå ta mig ett varmt bad ikväll då pojkarna sover redan och jag hoppas de sover till morgonen. Båda två har sovit väldigt mycket ikväll/eftermiddag för de var helt slut.

Telefonen har ringt här så med även dörrklockan men jag har inte orkat bry mig då jag sov med. Snart tid att lägga sig igen.

PillanN: Hoppas du fick en tid till tandläkaren!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool