Onsdagen den 17/2
Ja då var vi mitt i veckan igen.
Ska sova nu för ska upp tidigt till morgonen.
Hoppas ni alla får en underbar onsdag!! Kram på er
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Här har dagen inte startat så bra
R skolvägrar igen så det blir att ringa BUP igen.. Precis när han slutat där så börjar allt om.. Jag vet inte hur mycket till jag orkar..
Hoppas eran dag blir bättre iaf…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Snöar lite lätt.
Tagit ut dom fyrbenta. Måsta fixa lite ved. Börjar tröttna.
Sen är det jobb som vanligt, men hemifrån.
Ha en bra dag alla!
Hej på er alla.
Ja ingann. Här är det likadant nästan. När det var lungt ett tag så börjar allt om igen.
Varför är det så???
Skickar en go kram till dej.
Jag har jobbat idag. Känns bättre och bättre där. Vill egentligen inte sluta då man kommit in i det nu. Börjar bli den där arbetsnarkomanen som jag var innan..hahahah
Sonen gick inte till skolan idag för jag glömde faktiskt väcka honom innan jag gick till jobbet. Bra att skylla på sin morsa..GRRR!!!
Lagar pannkakor nu och sen blir det en kopp kaffe till OS!! Anja kör ju störtlopp ikväll. 
Haha,kom just ihåg min lillebror.Han är yngst i min syskonskara och blev nog aningens mer bortskämd än vi äldre syskon.När jag kom på besök och han gick första året på gymnasiet såg jag hur mamma försökte tjata upp honom ur sängen..självklart sov han så länge det bara gick.Jag gick och köpte en väckarklocka och gav honom den i present,fräckt kanske men det var bra för både honom och mamma (pappa åkte mycket tidigare till sitt arbete så han behövde aldrig tänka på det här).
Jag har varit med min funktionshindrade dotter till vårdcentral idag för blodprov.Då passade vi på att gå på café och fika varsin smarrig bakelse.Det var roligt och skönt att göra något ensam med henne,det gör vi sällan eftersom hon har personlig assistans.
Har ett sjukt barn här som jag har fått ta hand om och troligen blir det en lång natt med han. Han skriker och gråter. Gav han alvedon för en stund sedan då han har klagat på ena örat hela kvällen här hemma. Till morgonen ska vi söka för det. Jag hoppas det ger sig sedan och att vi får något mot detta hela. Han har nog väldigt ont i mellan. Undra på att han var trött igår och trött på dagis idag sa hans fröken.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!