Fredagen den 19/2
Ja då var det fredag igen då. Veckan sista arbetsdag. Sedan är det helg igen.
Vad kommer hända hos dig denna fredag??Jag blir hemma med sjuk son. Han är på bättringsväg men får se hur fort han är på fötterna igen.
Önskar er alla en underbar fredag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon.
Här har det kommit en jädrans massa snö igen…Och mer kommer det. *suck*
Idag slutar vi vid 12. Ska bli skönt. 
Sen ska jag hem och städa lite. Laga lite mat. Trodde jag skulle få mitt aktivitetsstöd idag men inte då.
Kram till alla.
Här är en som somnade på soffan i väntan på Björn Ferry… Blir till att kolla reprisen idag istället;)
Här snöar det för fullt nu igen
Är så trött på denna snö som aldrig verkar ta slut… Det är helt okej att den som finns ligger var under sportlovet men det behöver väl för 17 gubbar inte komma mer?!?!?!
Ont i ischiasen har jag med så nu sitter jag på en kudde för att få det lite bättre…
Sen väntar jag otåligt på att posten ska komma… Jag skulle få kallelse till sjukhuset den här veckan och nu är det sista dan så jag hoppas den kommer.. O så väntar jag på leverans från foderbilen.. När den kommer så har jag hundmat, kattmat o kattsand för ca 6 månader framåt så jag slipper tänka på det 
Ska plocka fram lite köttfärs från fryse oxå så vi kan äta tacos ikväll.. Så funderar jag på om jag ska gå ner o käka lunch på pizzan.. Idag har de ugnsbakad fläskfilé med potatisgratäng och hjortrongräddsås… Låter gott och buffén kostar bara 65 kr 
Hoppas alla får en bra fredag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Mums vilken god mat ingann!
Själv ska jag ta det lite lugnt.
Inte ens ide att ta ut bilen och ta sej till nåt jobb.
Snö snö och åter snö. Mer skulle komma imorrn.
Bara dumt att försöka ta sej ut.
Har sån tur så jag kan jobba hemifrån.
Ha en bra dag alla!
Ja här har vi med snö och mera lär det komma. Ska ut en sväng i kväll och handla. Stora sonens pappa skulle ha kommit men han kan inte ta sig hit pga. snön och nu är sonen jätte sur för det. Men han sa det alla fal till sonen att jag kan inte komma pga. snön och det var bra tyckte jag för vanligtvis har han ju inte bryt sig om att ens tala om det.
Ja vi ska ha fredas mys senare idag…och ev. hyra en film.
Nu har Kim och jag varit nere och käkat lunch:) Det var supergott! Nackdelen är att man blir så mätt att man knappt orkar gå hem efteråt haha
Djurmaten stod utanför dörren när vi kom hem också så nu slipper jag gå o köpa en liten sandpåse på butiken;) Nu ska allt bara tömmas över i fodertunnorna respektive sandtunnan så kan vi börja med fredagsmys vi med;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Nuuuu kommer snöovädret. Det bara vräker ner!! 
Vete tusan om jag vågar ut och köra nästan 4 mil imorrn då eftersom det ska snöa ända till måndag nu.
Håller på att göra kladdkaka.
Sen blir det lite fredagsmys här med.
Har sovit i två timmar så kanske man kan vara uppe längre än 21 ikväll..hahahaha…
Häruppe är det "bara" kallt,inget snöande idag (vet inte vilket jag tycker är värst).
Helgfriden har lagt sig,funderar på vad vi ska äta i helgen.Vete sjutton om jag vill gå utanför dörren alls,jag gillar inte kyla.Håller på att läsa om en bok om pedagogik vid autism,det är alltid bra att uppdatera sig för man halkar så lätt in i sina hjulspår.
Här är det totalt kaos. Var och handlade och tur att bussen tog sig fram dit vi skulle. Mer snö kommer det hela tiden med så imorgon kommer det vara totalt stop tror jag här. Bäst att stanna inne. Nu har vi allt så vi klarar oss i helgen.
Nu har det blivit värre här med. Det stannade av en stund..men kom tillbaka med förnyad kraft. Tror inte jag kör nån längre resa imorrn inte.
Skönt att sitta inne och se skiten..men blir värre när man ska ut i det hela.
Nere i stan ser det inte klokt ut. Det ligger snöhögar överallt.
Och de gamla kan knappt ta sej fram längre. Hur ska det bli efter detta snöoväder då?
Ja man kan undra hur det kommer bli efter denna oväder?? Men vi får vänta och se. Jag hoppas vintern är snart över.
Mia….Jag skulle inte ut och köra bil i detta väder.
Näää..jag vill inte riskera livet för att träffa B. Han finns nog kvar till ett senare tillfälle.
Ja han finns nog kvar….Om inte snön äter upp han

Fredag kväll = Let´s dance kväll:)
Jag och lillan är sjuka, jätteförkylda, ont i halsen, feber och hon hostar och rosslar… Inte bra alls. Inte roligt när en bebis är sjuk, man har stenkoll hela tiden och kollar att hon andas efter alla hostattacker.
Vi skulle ju åkt till Spanien på måndag, men nu blir det uppskjutet några veckor tills vi alla är friska och krya.
Och snön vräker ner… Men snart är det sommar
Hoppas alla har en bra fredagkväll med mycket mys
Mickan: Tycker synd om er…Ni får krya på er!!