Din ex nya
Hur har du blivit bemöt ut av ditt ex nya partner? Tänker som så att om man har barn med sin ex så kommer man ju för eller senare få träffa henne/honom.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ja vad ska jag säga. Vi har träffats men vi har inte så mycket att prata om. Jag accepterar henne, hon verkar helt ok men ingen som jag skulle umgås med.
Vad hon tycker om mig har jag ingen aning om och det bryr jag mig inte heller om.
Eftersom mitt ex byter tjejer som han byter underkläder så orkar jag inte riktigt bry mig om att lära känna henne.

Har inte mycke kontakt med mina barns pappa och därför blir det ju heller ingen kontakt med hans nya… Behövs inte eftersom barnen är så stora. Den dagen Emil tar studenten blir väl en sån dag där vi ses men det blir nog två olika studentfester…
Min stora sons pappa vet jag att han hade någon i mellan för hon ringde upp min son, fast hon inte känner han. Nu verkar det som de är slut mellan dem så hans pappa kunde besöka oss m.m
Lille sons pappa har ingen ny vad jag vet. Så jag har ingen erfarenhet ut av detta men kanske får det en dag.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!